De inenting tegen baarmoederhalskanker

ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik kon het niet vinden(:

ik ga de inenting halen, alleen ik heb dan ook een streetdance-optreden op dezelfde dag… zou ik dat dan wel kunnen doen of heb je dan erg last van je arm???

Je kan het gewoon doen! Je zult tijdens het dansen wel wat spierpijn voelen maar bewegen is juist goed met spierpijn! :slightly_smiling_face:

Ik heb hem een paar jaar geleden gehaald, en kreeg de volgende dag pas last, dus ik denk dat je hem wel kan halen. Maar dit verschilt per persoon.

Je arm is een beetje stijf, maar that’s it. Als je goede warming up hebt lukt het makkelijk. Succes met je optreden (:

Ow het kan wel hoor, eet wel wat voor je die prik gaat halen. Ik had dat toen niet gedaan en viel toen bijna flauw :stuck_out_tongue:. Bij mij kreeg ik pas pijn na een dag ofzo, en dat viel best wel mee. Achteraf wel spijt van dat ik die prikken heb gehaald maar ok xD. Succes :slightly_smiling_face:

Ja, de volgenda dag krijg je vaak een beetje last, soort spierpijngevoel!

okee, bedankt(:

Ik zou je ook aanraden om de arm te kiezen die jij het meest gebruikt. Ik doe bijna alles met rechts en besloot om mijn linkerkant te laten prikken… Die bewoog ik dus bijna niet en dat is juist slecht dus kreeg er last van. Bij bewegen gaat het veel beter! :slightly_smiling_face:

Mocht jij kiezen welke arm? Bij de meeste is het als het goed is eén kant hoor. :astonished:

gewoon doen, maar zeg wel even duidelijk in welke arm je het wilt want bij mij hadden ze t in mijn rechter arm gedaan maar ik ben ook rechts dus dat was niet zo fijn

Ik moest drie prikken en ik mocht inderdaad kiezen maar niet bij iedereen. :slightly_smiling_face:

Kies geen oude vrouw om je te prikken, die zijn vaak van de oude stempel en pakken je vaak wat ruwer aan. Ik heb het bij al mijn zusjes en mezelf gezien, kies een wat jonger persoon.

Ik moest nog hockeyen die dag, dus had gevraagd of ze in mijn andere arm wilde prikken.

Nachtmerries haha, succes!

Ik weet niet of ik de enige ben die er toen wel heel veel last van heeft gehad. T is wel al zo’n 3 jaar geleden maar ik had toen diezelfde dag nog erg veel spierpijn in mijn arm haha!

^ Ik ook haha, en dat ging ook een week zo door, ook met misselijkheid. Het zal op lange termijn echt wel z’n voordelen hebben ofzo, maar nú heb ik wel spijt dat ik het gedaan heb. Maar nogmaals, later misschien wel niet (:

Ik heb het niet gedaan, toen ie gratis was…

Je arm wel ontspannen! Anders heb je de volgende dag echt gigantische spierpijn :’)