ik moet even kwijt dat ik die heel irritant vind.
en ik stel voor dat we in de toekomst alle dingen die we kwijt moeten in het verzamel topic van alle ik moet het kwijt’s zetten.
who’s with me?
ik moet even kwijt dat ik die heel irritant vind.
en ik stel voor dat we in de toekomst alle dingen die we kwijt moeten in het verzamel topic van alle ik moet het kwijt’s zetten.
who’s with me?
may i join the club?
of geef je topic een andere titel waarin het onderwerp van je verhaal terug komt.
dan weten de lezers of het interessante lectuur is.
dubbel
yes, you may.
dat moest ik even kwijt.
Vind dit een beetje gemeen ergens tegenover de mensen die echt ergens mee zitten.
Je zegt hier dus eigenlijk mee dat je hun topics, waar ze hun verhalen in plaatsen, irritant vind, dus hen irritant vind.
^nee, ze mogen best hun verhalen plaatsen.
maar: niet met een ‘’ ik moet het even kwijt ‘’ titel.
daar is een ‘’ ik moet het even kwijt ‘’ topic voor.
Ik erger me nu meer aan jou. Misschien heb jij wel een heel gelukkig leven en alles en kun je er flink van genieten maar er zijn ook mensen die het anders hebben. Je zou het maar meemaken, dan piep je wel anders. Iets meer respect topicstarter!
als het iets kleins is wat je kwijt wilt, vind ik dat je het moet plaatsen in het algemene ‘ik moet het even kwijt’ topic. als het een groot iets is, mag je heus een nieuw topic openen maar doe het onderwerp dan in de titel en niet iets als ‘moet ik even kwijt hoor’ of zo.
^ ^ wie zegt dat ik dat niet meegemaakt heb? wat weet jij over mij? O_o
dat vind ik dus ook.
Huh?
Ik weet niets over jou maar het lijkt net alsof jij nu gaat uitmaken wat dat soort mensen moeten doen. En oke, ik moet het even kwijt titel. Boeiee, kijk er gewoon niet naar.
@boingg:
hoe kan je er niet naar kijken? je kijkt toch altijd eerst welke je wilt openen, en de titel doet 't m dan vooral.
Je weet dat het er maar 2 zijn he? En dat ze morgen/overmorgen wss al weer zijn weggezakt.
Alleen met deze + die ander die dacht origineel een ‘wat kwijt topic’ maken, zijn het er alweer 4.
Maak je niet zo druk, ze zakken wel weer weg.
het is moeilijk om het niet te zien als de halve pagina vol staat met die topic’s.
( lichtelijk overdreven ja)
Ik vind het feit dat er steeds meer topics in “verzameltopics” moeten juist irritand, want in die topics zijn er 10 keer minder mensen die kijken en reageren. En er zijn meiden die echt hulp nodig hebben, en zo snel mogelijk juist. Met een eigen topic aanmaken krijgen ze veel sneller een reactie.
Ligt eraan wat het is dat je kwijt wil. Als je een 10 voor Duits heb hoef ik het niet te weten, maar als je oma is overleden is het een heel ander verhaal.
Als je oma is overleden…
Hm, vind ik ook geen reden om een topic op te starten.
Goh dankje…