De Huppelkut

schijtluis ik doe het wel.

waar denk jij aan als je het woord huppelkut hoort?
ik denk aan een ordinaire slet.
en hoe kan een kut huppelen?

Waarom moet iedereen in een hokje geplaatst worden? Wees gewoon jezelf, jezus.

Whahahahaha x’D

Oke dit vind ik leuk.
Wij zeggen altijd: Oh , daar huppelt mijn kut weg.

van die bekakte sletjes, die als een dramaqueen leven.
overdrijven-overdrijven-overdrijven

waarom hokjes?
omdat het een kantine van een middelbare school een stuk overzichtelijker maakt :slightly_smiling_face:

Oh ik denk trouwens aan van die meisjes die allemaal in dezelfde kleding lopen, heel hard SCHATJAAAAH of CHICKIEEE roepen, iedereen knuffellen etc.

En nu gaat iedereen natuurlijk zeggen dat ze die ook haten. Maar iedereen weet dat waarschijnlijk de helft van de gs bevolking zo is.

en iedereen laat zich wel ergens in inspireren dus wat is jezelf zijn?

ben jij trouwens nu creatoastteef undercover of gewoon een andere gek?

Dat is waar.
Sowieso wordt je ook beinvloed door ouders, waar je opgroeit en hoe etc.
Ben je eigenlijk wel ooit jezelf…

ja, dat bedoel ik niet. ik bedoel dat ‘de emo’s’ het hebben over dat ze zo’n hekel hebben aan van die neppe huppelkutjes enzo, dat dat meelopers zijn enzo. maar ik bedoel, die doen toch zelf ook een stijl na, dan zijn dat zelf toch ook meelopers? (nu heb ik het niet in het speciaal over emo’s, maar gewoon over alle subculturen, dit was een voorbeeld.)

Iedereen haat elkaar. Want dat is “stoer” en hoort bij die “stijl”.

Tja ik vind dat sommige huppelkutjes best aardig kunnen zijn :confused: Mijn beste vriendin is een huppelkut en nog steeds lichtjes een gabber en we begrijpen elkaar door en door ondanks onze uiterlijke verschillen , dat vinden we juist grappig :3 En we zeggen altijd eerlijk wat we van elkaars kleren vinden enzo XD wij zijn ying en yang , ik ben de donkere kant en zei de lichte en zo is het ook gewoon goed!

ik ben een andere gek :cyborg:

Haha, dat vind ik echt tof. Beter dan de ‘iedereen-haat-elkaar’ theorie.

Ja alle subculturen zijn hetzelfde als je het tot de basis ontleed: muzieksmaak komt overeen, kleding(het is bijna uniform-esque) gedrag en ideologie.

Bij huppelkutjes denk ik aan grijze muizen die inderdaad hetzelfde aanhebben als hun vriendinnen en wat er op dat moment in de H&M hangt(en dat het overduidelijk is dat het van de H&M is wat ze dragen). Niet zozeer dat ze gillen en schatje roepen en dergelijke.

Haha oke is idd wel iets positiever.
Maar geef toe. Het is vaak wel zo. Voor “emo’s” is het bijvoorbeeld normaal en hoort het erbij om huppelkutjes te haten. En voor huppelkutjes andersom. (Ik geef ze maar namen hoor, you know what I mean)
Het is best stom eigenlijk. Niet veel mensen kunnen dan uberhaupt vrienden worden.

Echt waarom zou je iemand moeten haten om zijn uiterlijk , netalsof alternative mensen allemaal zo goed zijn ! Ik ken een heel arrogante cybergothic die vind dat ze beter is dan andere omdat ze anders is , netalsof zei ook maar een haartje beter is dan een huppelkut die denkt dat ze beter is dan andere :S

Kijk zo is mijn vriendin gelukkig net weer niet , zei trekt zich niks van andere aan en draagt alleen maar dingen die in de mode zijn die zei mooi vind en niet alleen dragen wat de rest draagt.

wauw, ik ben het met jullie allemaal eens, dat is ook niet vaak
Maar bij huppelkut denk ik vooral aan gillende te blije meisjes. En ja ik geef toe dat doe ik zelf ook vaak zat, kan mij niet zo heel veel schelen maar soms ben ik blij en mag ik best in de slappe lach door de gang lopen.

Als ik het woord huppelkutje hoor denk ik aan een bekakt of dom kind dat stoer wilt doen