Als jij die baby nog niet kent, dan ben je een noob die in een grot heeft geleefd vind ik. Naar aanleiding van een post van KOPJECHINO heb ik dit topic aangemaakt omdat ik vind dat die baby gewoon facking sexy kijkt. En nee, Harry Potter is niet bevallen van dat kind zoals de initialen ‘HP’ je misschien doen vermoeden, het is die baby van die reclame met die vrolijke muziek.
ik ben een noob die in een grot heeft geleefd.
MIJN NAAM IS KOPJECHINO NIET CHINO!
neem dan cappochino, maar geen chino o:
hij is eeecht cuute (:
HAHAHAHAA
Awesome!!!
Die baby is koel.
En de muziek is ook koel.
Sorry, aangepast!
@ Buenoislekker: nee jij bent een uitzondering Jij bent een coole holbewoner
ik heb ook in een grot geleefd
maaar ik vind die baby wel zeer cool
jeeeeeej ik ben een noob… ik kende m niet, ik dacht dat t met harry potter te maken had IK BEN EEN LOSEEER xD wel schattige reclamee!
Die reclame is echt zó tof. Ik wist eerst niet welke je bedoelde, totdat ik de reclame zag en een flashbach had haha.
OMG JIJ WAS HAPPY_IRROH, ZEG DAT DAN. JOU KEN IK!
hij kijkt oook zo naar die vrachtwagen hahaahah xd ik rij je voorbij man!
“Als jij die baby nog niet kent, dan ben je een noob die in een grot heeft geleefd vind ik.”
gezocht: Mede grotbewoner-noob’s.
Mensen betrek dat holbewonergedoe niet teveel op jezelf, het was maar een manier van uitdrukken XD Voel je pas aangesproken als je op de dochter van Madonna lijkt met haar monobrauw.
ik heb waarschijnlijk ook in die grot geleefd… nog nooit van die reclame gehoord en gezien en ik vind er ook geen zak aan.
awfull.
Voel je niet eens één spatje vertedering bij die baby?
ik vind het muziekje leuk:)