de hoóp opgeven! HELP

hoi.ik wil iets vragen of ik moet opgeven met de hoop dat ik samen met hem word. maar dan moet je wel eerst lezen wat ik bedoel en waarover het gaat.
nóu. ik kom dan uit een ander land.en in de zomervakantie zijn we naar mijn moederland op vakantie geweest.en s’nachts samen met mijn nichtje buiten kwam een jongen en zijn vriend langslopen. een van de 2 jongens keek mij aan en hij was zéer knap en ik kon alleen maar in zijn ógen kijken.
de volgende dag ging ik naar een winkel en zag hem voor zijn huis en hij was opweg ergens te gaan met zijn scooter.enhij keek mij aan.echt héel mooi.en toen zag hij toen ik terug liep waar ik woonde. en vanaf die dag kwam hij steeds met zijn scooter langs.. elke dag keek hij me aan, niet zo normaal dat ze je kijken, maar echt op een speciale manier. En op een dag was ik ergens op weg en zag hem op weg naar huis lopen. Hij keek me aan en keek weer naar beneden met een glimlach. ik heb de hele zomer alleen maar oógcontacten en glimlachconctact(ofzo,haha) gehad. én ik voelde me zo fijn als hij al naar me keek.hij was/leek bijzonder te zijn. niet net als andere jongens dat met hún vrienden gaan zitten grijnzen als ze een super lekkerding aan zien komen. hij was ánders. hij was rustig. het leek alsof ik hem járen lang kende. toen ik weer terug naar Nederland moest, thuis dus, heb ik de hele 2 dagen onderweg naar huis,in de auto, gehuild. ook al kende ik hem niet, ik was gek op hem, ik weet zelf niet wat ik voor hem voel, onbeschrijfbaar. ik heb geen msn,niks nada van hem. en ik blijf vertrouwen/hopen dat wij bij elkaar horen. vanaf juli tot nu februari heb ik hem niet gezien gesproken niks, en ik droom over hem,elke nacht, elke minuut denk ik aan hem, zijn ogen, zijn lach. maar nu gaat het te vér. ik wil hem vergeten en de hoop opgeven. nu jullie weten wat ik voel, en heb meegemaakt . zal ik de hoop opgeven, ja of nee. pleas help me. mijn gevoel is ónbeschrijfbaar. bedankt als je dit gelezen hebt, xxx

trouwens ik weet niet of het ‘‘moederland’’ heet, maar je weet denk ik wel wat ik bedoel, ben namelijk niet super goed in taal, haha

gio ‘’ ik denk aan jou ‘’
met deze liedje krijg ik tranen.
past goed met dit verhaal trouwens.

trouwens wat ik vergeten ben,
die dag dat ik op weg naar nederland was,
kwam hij voor mijn huis, in moederland, langs rijden
en mijn tante wist dat ik hém hartstikke leuk vond
en plaagde hem en vroeg of hij mij zoekte.
en hij glimlachte, en vroeg waar ik was
mijn tante zei , ze is naar nederland
en hij bleef stil, en kreeg tranen in zijn ogen
en vroeg wat mijn mobiel-nummer was,
mijn tante zei dat ze het een keer zou doorgeven
maar ze zag hem 3 dagen niet, doordat ze moest werken
en toen hoorde ze dat hij ook terug was naar zwitserland, daaar woont hij

Dit is echt een moeilijke situatie ja. Ik kan natuurlijk nooit voor jou beslissen of je de hoop op moet geven ja of nee, dat hangt af van jou. Wie weet zie je hem volgend jaar wel weer als je daar op vakantie gaat?! Je weet het maar nooit… Sorry, ik weet hier verder ook niet echt een antwoord op.

wow, ja dit is een zeer moeilijke situatie, maar ik denk dat je toch naar jongens moet zoeken dichter bij huis, lange afstandrelaties en dan helemaal in het buitenland zijn niet goed vol te houden of te controleren, als je me snapt…
maar moeilijke situatie, ik zelf zou de hoop opgeven, maar ja ik kan zoiets niet voor je beslissen

hoe heet hij :stuck_out_tongue:
sorry, nieuwsgierigheid

wow, geen idee wat je hiermee moet. misschien via campingmensen/vakantiehuisjesverhuurders achter z’n nummer komen?? succes!

-

Tsjaa, klinkt als verliefdheid hea.
Als je hem niet meer ziet zal ik er niet op door gaan als ik jou was.
Hij heeft zijn leven daar, jij hier. Of je moet em vaker opzoeken.

heb ik dit jaar ook gehad op kreta… mja, ik moest die jongen gewoon vergeten…ik zal um toch nooit meer zien, en als ik hem wel nog ga zien, weet ik dat hji alleen een vriend zal blijven… albanie en nederland werkt niet echt, en mijn vader vermoord me (hij haat albanezen -.- lang verhaal) en nu vind ik iemand uit de buurt leuk… mja, of hij mij leuk vind … i dont know