De Hoofdprijs

Elke vrijdagavond (of de laatste keer: zaterdagavond) zat ik aan de buis gekluisterd, want De Hoofdprijs zou komen! Echt een geweldige serie vond/vind ik dat, en ik vind het heel jammer dat het een beetje lastig is om er een tweede seizoen bij te maken. De manier waarop het gefilmd werd, de acteurs … en het onderwerp. Heel origineel!

Wat vonden jullie van De Hoofdprijs?

ik vond hem leuk!!

Nooit van gehoord…

Geweldig!
Ik wou er laatst ook een topic over maken.
Ik vond alleen dat het veels te kort duurde xD
En die Denise vond ik wat té geacteerd.

ik vond het echt zooo’n saaie serie en de laatste afleveringen vind ik echt dom.

Keek het nooit, ik moet dan altijd dansen of doe wat anders…
Melody Klaver zat trouwens bij mij op school:P

ik vind het ZO’n geweldig programma, ik vond het vooral geweldig toen cindy bij de doodskist stond en jaap (of heet hij zo niet?) ineens zo vanachter de muur vandaan komt haha.

mijn kleine zusje was er helemaal fan van :stuck_out_tongue:
ik heb het 1x gekeken, vond het opzich wel leuk maar niet om altijd te kijken

heeel leuk programma!

wil iemand me zeggen waar het over ging?

Ik vond het echt leuk, jammer dat het gestopt is. Maar er komt volgens mij wel een tweede seizoen, of niet?

het was vermakelijk :slightly_smiling_face:
Volgens mij komt er ook geen 2de seizoen.
Maar ja geef mij toch maar gooische :grinning:

niet echt iets

Nee ik vond het een beetje … raar ofzo.

Leuk! Eindelijk een keer iets wat van sbs zélf afkomt…
Jammer dat t afgelopen is ; ) En dat overgeacteerde van dat meisje moest er wel bij, want je moet dat kind echt gaan haten (en volgensmij zijn er wel mensen die echt zo doen en praten… nouja, zonder hun vader te vergiftigen en zichzelf te ontvoeren dan ; ))… vond vooral die vader heel grappig acteren.
Er komt geen 2e seizoen omdat het “een flop” was. Nouja, daar snap ik dus echt niks van.

Nooit gekeken :stuck_out_tongue:

Leuke serie :slightly_smiling_face: lekker dramatisch ook… ik vond het wel een beetje cliché dat het een happy end had