De Hik

Weet iemand weet je wat je tegen de hik kan doen?
Heb nu al 5 minuten lang de hik, en ik word er gek van !

Wachten :slightly_smiling_face:

Jaaa, haha maar ik ben aan het tekenen en steeds als ik hik schiet ik uit :stuck_out_tongue:

adem inhouden, heel veel water achter elkaar drinken, iemand moet je laten schrikken.

Ik zing dan altijd dat liedje van hik hik stout :’)
niet dat 't helpt hoor

^Wachten tot het overgaat inderdaad. Ik zag laatst een reportage van iemand die het permanent had, dus kun je nagaan hoe gek hij werd!

Ik weleens een hele dag de hik gehad :frowning_face:
Maar aan de andere kant van de beker drinken helpt soms.

iemand moet je een vraag stellen, waarbij je heel lang moet nadenken. Bij mij helpt dat echt weleens

Een slok water nemen, je hooft naar benede hangen en doorsliken. Sirieus, dit helpt.

Ik ga even aan mijn broertje vragen of hij me wil laten schrikken :stuck_out_tongue:

Er niet meer aandenken. Je gedachten verzetten en niet telkens denken oh en daar komt zo weer een hik. Werkt bij mij meestal. Als je er niet meer aan denkt heb je ook niet meer in de gaten dat de hik weg is.

Woa, Ik zou ook helemaal gek worden!

Ik doe meestal mijn adem inhouden, of 9 kleine slokjes water drinken.

^ ow vandaar, ik denk dus heel de tijd: Okee nu komt ie weer en dan *hik* en zo heel de tijd opnieuw. En hij is nog niet weg pff

Inderdaad, en ik zit te klagen dat ik nu al 5 minuten lang de hik heb :stuck_out_tongue:

Neem een hap pindakaas.

Helpt dat :open_mouth:

Haha bij mij helpt echt niks xD Ik ging een keer uit en de hele terug weg had ik de hik. Adem in houden, laten schrikken, water drinken, NIETS hielp. Tot mijn hoofd het kussen aanraakte en toen stopte de hik opeens! Heel vreemd! haha misschien omdat ik lag xD

Jeeeej de hik is weg met dank aan 1 glas water in 1x opdrinken haha

Hahaha ja het is echt vervelend :stuck_out_tongue:

Diep nadenken over wat je gegeten hebt, gisteren en eergisteren en die dag ervoor. Net zolang nadenken over je eten tot dat de gik stip.

Ow, lees nu pas dat je hik is gestopt :wink: