de hele wereld een uur het licht uit?

Zelf doen we er niet aan mee. Maar het is pas echt nuttig dat de lichten op de autosnelwegen en van het Atomium uitgaan! Dat moet vast veel energie verbruiken.

Lijkt me niet echt handig de lichten op de autowegen uit :expressionless:

het is een beetje hypocriet! elke dag staan de lampen van allerlei leegstaande gebouwen aan, en straatlampen staan te lang aan…
en dan nu is het onze schuld? mogen wij een paar uur daarvoor in het donker gaan zitten…

ik zou het anders vinden als het anders werd aangepakt… ik weet niet helemaal wat ik ervan vind. het is wel goed enzo, maar dus ook een beetje een commercieel.

rare actie, niemand die ik ken weet ervan…
alleen ik wist he omdat ik online south park kijk(reclames) :grinning_face_with_smiling_eyes:

heb er echt helemaal niets over gehoord? Ö
maar volgens mij doet hier niemand mee, ik was rond 9 uur nog buiten en alles was gewoon aaan

oeps ik wilde het wel doen, maar helemaal vergeten :expressionless:
naja, volgend jaar beter haha en nu maar zo weinig mogelijk stroom verbruiken als goedmakertje

Ik denk dat het echt een flop geweest is, te weinig mensen wisten er van. Ik had het vandaag ook toevallig één keer gezien, mja.

In Duitsland zijn er geen lichten op de autosnelwegen en er zijn daar geen problemen mee. :grin: Ik heb het trouwens over de autosnelwegen. (Je zei autowegen, dus misschien had je het verkeerd begrepen)

oh?
ze hadden wel wat meer reclame mogen maken haha. hier in de straat en in huis stonden alle lampen gewoon aan xD

Ik wist niet eens wanneer en hoelaat het was

Ja, ik heb d’r aan mee gedaan! Heb zelfs in het donker op de wc gezeten toen ik moest plassen, hahahahaha!

IK vond het wel fijn, zondagen zijn toch nergens goed voor, veel te saai

iemand zei het tegen me, NA de actie xd.
dus ik had er nog nooit van gehoord, ik dacht echt wtf waarom weet ik dit niet eens.

mn vader zei dat ze net zo goed de lampen voor dat uur aan konden laten staan want als je in een groot gebouw alle lichten aanzet moeten ze zegmaar allemaal op gang komen (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) en dat kost ook hartstikke veel energie dus het heeft niet echt zin volgens mij.

niet gedaan, niets over gehoord. dus weird ja.

Ik heb de reclame gezien, maar ik wist de datum en tijd niet meer…

Toen was ik op het werk. Zou niet zo slim zijn als ze dan de lichten uit zouden doen xD

Oh. Kom ik ook lekker op tijd achter dan.