de hele wereld een uur het licht uit?

ja is dat nu dat zegt mijn vader tenminste. :tipping_hand_man:

Kan wel.
Hier in ieder geval niet, als t beneden donker is durf ik niet meer naar beneden toe x’D

Hoorde het vanmiddag op de radio ja. Nogal stom dat er zo weinig reclame voor is gemaakt, vind het wel een goede actie.

ja vandaag om half 9 doen heel veel steden, gebouwen, bedrijven en huishoudens hun lichten 1uur lang uit.
De bedoeling is dat miljoenen mensen de lichten uit doen om de aan de regeringen te laten merken dat ze echt wat moeten doen aan de klimaatverandering

maar iki doe niet mee (:

het zou pas nut hebben als alle kantoor lampen uit gaan op een maandag, dan bespaar je pas wat!

oh, wist ik niet.

hahaha het is echt super donker hier alleen de tv staat aan en de computer. echt eng man. maargoed, ik vind het een goede actie dus wij doen er hier aan mee (:

En hoelaat mag die weer aan?

Want dan zal ik nu even lief zijn :’)

Iedereen die z’n lamp uitdoet kan ook wel z’n computer uit doen. Verbruikt ook veel energie. Meer dan een spaarlamp zelfs ¬¬.

Anyways, ik kan wel mee doen, maar ik kan ook gewoon braaf de computer uitzetten ipv. op stand-by en de lamp uitdoen als ik m’n kamer uit ga. Daarom zie ik het nut van dit uur niet in.

Oke, die opmerking van mij net was niet zo slim.

háhá ik vertel dit net aan mijn moeder, en nu heeft ze alle lampen uitgedaan en 20kaarsjes op tafel gezet!
best gezellig eigenlijk.

half 10 mogen ze weer aan !

niemand in onze straat heeft lichten uit.

Nou er zijn geen lichten uit gedaan in ons dorp xD
En ook niet bij ons thuis!
Mijn ouders wisten het geen eens :slightly_smiling_face:

Oh ik wist er helemaal niets van, nu ben ik te laat haha :’)

ja het is earth hour van half negen tot half tien toch. niemand heeft hier lampen uit, er is ook niks gepromoot dat de lichten uit moesten…

oh ik dacht dat het volgende week zou zijn! :3 aw nu heb ik het gemist. vond het wel een goede actie

Oh ik wist niet dat dat vanavond was x]