De haartrend: een 'shag'-kapsel

In de Grazia las ik laatst: ‘dé nieuwe haartrend van 2010’.
Hiermee bedoelen ze de shag. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar de plaatjes in het blad spraken me erg aan.

Voor degenen die, net als ik, ook niet weten wat het is:
[i]In de nieuwste Grazia kunnen we alles lezen over de nummer één haartrend voor 2010: shag-haar. Dit kapsel zou je kunnen omschrijven als ongerelmatig geknipte lagen, soepelvallend haar met een heel natuurlijke uitstraling en geen net-terug-van-de-kapper-look.

Vroeger hadden rockdiva’s als Debbie Harry en Chrissie Hynde het kapsel, daarna was iedereen fan van de shag-hairdo van Jennifer Aniston. Dit jaar is het shag-kapsel in een iets aangepaste vorm helemaal hot.
Het shag-kapsel van nu is op veel manieren te stijlen en is daardoor veelzijdiger dan vroeger.

Celebs die al voor de shag-look gingen zijn: Taylor Momsen en Agyness Deyn[/i]

Voorbeeld:

http://lifeinthetrenches.files.wordpress.com/2008/06/ting-ting-singer-hair.jpg?w=291&h=291

Katie White van ‘the ting tings’

http://everydayfacts.files.wordpress.com/2009/02/taylor-momsen-marchesa-amfar-makeup.jpg

Taylor momsen.

Wat vind jij ervan? Draag jij je haar al zo of wil je dat graag?
Laat het hier weten.

En plaatjes zijn altijd welkom!

xoxo

Je hebt niet de mooiste voorbeelden uitgekozen, maar het is zéker mooi!

Ik heb geen laagjes maar wel altijd warrig.

ja zo heb ik het een hele tijd geleden gehad, geen idee dat het zo heette, maar ik kwam het laatst toevallig ook tegen.
maarrrr het valt niet altijd zo als je het op de plaatjes ziet, je moet er wel wat producten in doen, tenminste, dat had ik toen.

Wel leuk.

Ik vind het wel gaan.

mijn moeder keek toevallig mee en die zei : ‘’ net of er ratten aan hebben gegeten’’

haha achja

dat is echt súper nice <33333

mijn haar is altijd al warrig geweest

Nou ik vind Taylor Momson er gewoon echt totaal niet uitzien, echt zo’n half in d’r onbewustzijnde junk

Maar ik vind het wel leuk staan bij die van the Ting Tings

Zelf wil ik het niet

Het ziet er tof uit maar.

Het lijkt niet op shag xD?

mijn haar is altijd al zo wel geweest.

ik heb het ook

Ik vind het kapsel van Momsen wel heel leuk,
jammer genoeg heb ik krullen en wordt mijn haar dan veeeeeel te pluizig ;O

Ik vind echt heel leuk! Maar het moet je wel staan…

Leuk, maar niks voor mij.

ik vind het echt leuk! maar eigenlijk alleen als je een pony ofiets hebt, anders dan ziet het er gewoon uit alsof je er echt helemaal niks aan hebt gedaan en zo uit bed bent gekomen.

ik vind het bij taylor momsen niet zo geweldig…
bij katie vind ik het wel mooi :slightly_smiling_face:

Ik vind het erg mooi.

is het soms shag als in na een neuksessie? want dan snap ik 'm haha.
maar ik vind m met lang haar leuker, zoals bij Katie. heb dat zelf lange tijd gewild, maar het gaat gewoon niet met mijn haar en kledingstijl, het zou er dan heeeeeeeel erg vreemd uitzien.

dubbelpost.