De grote work out

Nee dit is niet zo’n zelfde topic als ze allemaal. In de meeste van de topics waar mensen willen sporten, afvallen worden alleen maar dingen uitgewisseld van wat je die dag gegeten hebt en dergelijke. Ik ben echter van mening dat je daar niet verder mee komt. Als je liever zulke topics hebt, mij best dan doe je daar aan mee. Het is maar net wat je zelf fijner vind werken. Ik kwam op het idee voor een nieuw topic. In dit topic komt een groot trainingsschema wat in principe voor iedereen te doen moet zijn. Elkaar motiveren om je straks niet in een bikini hoeven te schamen.

Wil je meedoen? Dat kan altijd, vertel even wat over jezelf als je wil, als je niet wil is dat ook prima.

x

Ik weet niet goed wat de bedoeling hier van is.

Maar ik doe sinds kort hoepelen/touwtje springen en enkelballen (kan het niet uitleggen). Misschien dat iemand hier iets aan heeft?

snap ook niet helemaaal de bedoeling van je topic, 1 trainingsschema? stel jij dat op?

ik ga morgen naar de sportschool, intakegesprek en dan een abonnement :slightly_smiling_face: kijk er erg naar uit, heb al een sportoutfit gekocht haha (dan voel ik me zekerder, ben niet heel sportief vandaar. als ik me goed voel, is dat een beter begin!)

Je zegt dat je hier geen lijstjes wilt uitwisselen, maar denk je dan dat je af gaat vallen door alleen te bewegen?
Bewegen is een goed begin ja, maar er gezond bij eten is ook belangrijk!

Up…ik wil nu wel weten wat de bedoeling hiervan is.

Je valt juist beter af door te gaan sporten, ipv door alleen minder te gaan eten.

Nouja…van sporten komt er wel spiermassa bij, wat je qua kilo’s in het begin zwaarder kan maken (het getal).

Wat is nu eigenlijk de bedoeling van dit topic? Upje dus :slightly_smiling_face: