De Grote; Hoe-Ging-Jouwn-Verkering-Aan- Topic

we waren beste vrienden, en toen gingen we onschuldig een film kijken bij hem en toen zoenden we… en drie dagen later kregen we :slightly_smiling_face: en t is nu 4 maanden aan

ik zoende bij de 2e keer dat hij langs kwam. Bij de 6e keer ongeveer kregen we iets.

HAH.
Mijn verjaardag.
ja dat moest ik vermelden :'D.

ik heb nog geen vriend gehad en ben ook 16.
maarja. komt vanzelf =D

.

2 jar geleden had ik al wat met die jongen,
en toen kwam ik hem weer is tegen tijdens uitgaan, hij had me nummer nog en smste mij dat hij vond dat ik er erg goed uitzag.

ik vond het helemaal geweldig, watn ik heb zojuist een zwak voor deze jongen.
Die avond gezoend bladiebla, de volgende ochtend via sms ( dat vond ik dan iets minder maar goed.) of ik weer wat met hem wilde
sja dat wilde ik wel :wink:

het ging uit omdat hij nooit tijd had, hij werkte elke dag tot 8uur savonds en sja, hij woonde een 2O minuutjes met de scooter van me vandaan dus dat werd dan nogal laat.
too bad,

Whoajo. Het ging eigenlijk heel snel. In een week, hij vroeg gewoon simpelweg of het iets officieels was.
Kloar.
Vandaag 1 jaar <33

ik was een keer in het dorp met een vriendin van me en hij dus, naja toen raakten we in gesprek enzo en stond ik die avond nog bij hem in zn msn naam, en toen had hij me gevraagd via een sms’je, hij wilde eerst via msn maar ik kon op dat moment dus niet op msn. maar het is nu al weer heel lang uit eigenlijk, maar ik ga nog wel half met hem om.

hoy
ik heb wel eens verkering gehad, maar dat ging niet echt aan en ook niet erg romantisch, hij smste mij of we mischien eens wat zouden doen, en ik zei tegen hem dat ik hem niet echt leuk vond:(

maar ik had nog een vraagje ik ben vijftien en heb nog nooit gezoend en al mijn vrienden wel is dat normaal?

1e x via een brief. We gaven steeds brieven aan elkaar door via zijn vader (dat was mijn congierge) en toen vroeg hij me.
2e x hadden we gewoon al iets, en toen vroeg ik; Ja, hebben we nu verkering? Wil je dat? En toen zei hij; Ja.

Lekker dreug. XD

18092008
wij hadden s’middags gezellig foto’s in het bos gemaakt, en s’avonds nog even naar de stad geweest, toen we terug waren en we nog even buiten stonden te kletsen vroeg ie ik ik zijn vriendinnetje wilde zijn <3

iedereen heeft zijneigen leeftijd.

We waren al een tijdje een beetje om elkaar heen aan het draaien enzo, en iedereen vroeg zich af wanneer we nou eindelijk iets zouden krijgen en toen tijdens een schoolfeest vroeg hij me (= en het ging uit omdat we beetje in een sleur raakte ofzo, het werd gewoon een beetje saai. + hij was heel aanhankelijk ( iedereen had het gevoel dat als ik het zou uitmaken dat hij dan voor een trein zou springen ofzo -.- ), toen maakte ik het uit en hij maar vragen: is er niks dat ik er aan kan doen? en toen moest ik heel bruut met nee antwoorden. maarja
het is nu bijna een jaar uit en het was echt beter dat het uit ging (:

upje.

Hoe het aan ging;
Haha, dat was op msn.
We waren een beetje aan het praten over een zinnetje dat in m’n msnnaam stond (en dat ging over hem!) en toen zei hij; ‘Ik ga je nu vragen.’ Ik helemaal in de stress. En toen heb ik ja gezegd.

Hoe het uit ging;
Het ging niet meer zo lekker tussen ons.
Dit kwam ook doordat veel mensen in mijn omgeving raar gingen doen en dingen gingen zeggen enzo. Hij vertelde dat hij steeds minder voor me ging voelen. Die avond heeft hij me gebeld en hebben we nog gepraat, maar toch heeft hij het toen uitgemaakt.

Ik had al een vriend maar toen ik hem ontmoette vond ik hem eigk al meteen leuk…
een maand later ging het uit met mijn ex en toen gingen wij praten enzo…
Een half jaar later op 18 april 08 gingen we na de basketbaltrainingen nog ff kletsen… (we wisten al dat we elkaar meer dan leuk vonden) en toen vroeg hij heel verlegen aan mij of ik verkering met hem wilde… :blush:

Morgen zijn we precies zes maanden samen :grinning:

We waren al lang beste vrienden,

& Op een zondag moest hij sjotten
en ik moest gaan kijken & wnt hij moest me iets zeggen
en toen ie won, moest hij mij iets zeggen,
en toen zei hij:
Ik hou van jou :slightly_smiling_face:
en toen zei ik;
Hoe?!
EN toen kuste ie me :slightly_smiling_face:
Nu al meer dan een halfjaar geleden !

Leuk topic!
Ik heb helaas nog nooit een echt vriendje gehad :frowning_face:
Alleen een basisschoolverkering van 5 weken ofzo :stuck_out_tongue:
Dat ging zo van: wil je verkering met me? oke

Ik ook niet!
Al mijn vrienden inderdaad ook :frowning_face: Nouja, ik denk maar zo meestal: als je nu een echt leuke jongen tegenkomt is je ontgroening nog meer bijzonder :slightly_smiling_face:

Myn ontgroening was niet echt romantisch.
en ook niet met iemand van wie ikhoudt;p
maaaar dan is die zoen met iemand van wie ik wel houdt extra bijzonder. ;a

Ik had mijn eerste vriendje toen ik 9 was XDD

Hij zat bij me op school, en we hadden een halloweenparty bij een vriendin van mij met een paar andere jongens en meisjes. en toen deden we zo een zoenspel en toen moest ik tongen met die jongen wat gdoverdomme supergoor was XDDDD

mijn 2e vriendje toen ik 10 was (op die leeftijd kreeg ik nog een paar andere daarna) maar eigenlijk wil ik helemaal overnieuw beginnen en een GOEDE, EERSTE KUS KRIJGEN… :frowning_face: inplaats van een naaktslak (zo voelde het)

toen ik 13 was ook een vriendje en nu single.