De Grote; Hoe-Ging-Jouwn-Verkering-Aan- Topic

De titel zegt het al.
hoe ging het aan / uit
en door wie is natuurlyk ook wel leuk om te weten!?

Hij had me gevraagt, maar het is nu uit omdat we ruzie hadden :frowning_face:

<333

Door een zoen op een stoepje vlak voor poppodium Romein.
En het is uit doordat zijn gevoelens minder werden en hij zich te jong vind om zich te binden.(hij is 17 en ik 19,we hadden een relatie van bijna 2 jaar en ik vind ook dat hij die vrijheid ook moet ervaren)
We hopen het over een paar jaar weer te proberen.

we gingen al een tijdje met elkaar om als vriendje vriendinnetje
en toen op den duur
zaten we op bedje
film was net afgelopen

en toen vroegdie
hoe het nou eigg percies zat, en hoe ik hem zg
en toen zei ik dt ik hem als mijn vriendje zag en hy zei dt hy my zag als zyn vriendinntje

en t is nog steeds aan. dus hoe het uitging kan ik je niet vertelle

Hij vroeg: wat zijn we nou eigenlijk van elkaar.
En daar wist ik niet echt antwoord op, toen vroeg hij me <33 haha.
En het ging uit omdat zijn geveolens minder werden en net als E_kid wilde hij meer vrijheid. Hij voelde zich te jong. Dat snapte ik wel.
Nu gaan we weer leuk met elkaar om enzo <33

uhm…
tjah, hij was mn beste vriend.
en hij vond me leuk.
ik hem niet.
maar we zaten toch een beetje te kloten en alles.
(lees: op een gegeven moment lagen we zonder bovenkleding op de bank)

en na twee weken zo, vroeg (smeekte?XD) hij mij verkering, om het toch een kans te geven…
en nu zijn we helemaal gelukkig, en ik lijk wel een hoer als ik dit verhaaltje teruglees.

halleluja, anoniem internet.

nou we hadden al een tijdje ‘iets’ met elkaar.
en toen lagen we op bed bij hem:P
en ja toen hadden we het erover
en zo is het zeg maar gekomen:P

x

hihi jaa, bij ons praten ze heel weinig over jongens. nouja sommige vriendinnen dan , maar met mijn beste vriendinnen praten we er bijna altijd wel over.
hihi
!

Ik : “K” Hij’s “S”
K: Weetje ik wil je wat vragen
S: Okee
K: Weetje het al?
S: Ik denk het wel
K : &Als ik het zou vragen ; wat is dan je antwoord?
S: Wil je het echt weten?
K gaat dood van de stress
K: Ja!
S: Okee; Ja! :'D
K: Ik vraag het je nu! :'D
S; Ja! xD

Ik vond dat opzich best wel schattig :3

ik heb vrijdag een date=) en ik denk dat het misschien aan gaat door dat we zoenen ofzo, ik vind het niet erg maar vinden jullie dat te jong? ik ben 13

<3

haha, dus als je zoent is het aan? :stuck_out_tongue:

Bij mij niet hoor xD

het ging aan, omdat we eerst een paar keer gingen afspreken enzo.

na een jaar gin het uit, omdat hij steeds jaloerser werd (lees: ik mocht bijna niks meer, niet op msn, niet krabbelen met vrienden, niet drinken, niet uitgaan, ik móest persee een avond in het weekend bij hem zijn etc.) Op oudjaarsmiddag zat ik samen met 2 vrienden bij 1 van hun thuis. We zaten gewoon wat te drinken samen met zijn moeder en zijn broer. Onwijs gezellig. Een paar uur later belde mijn vriend toen op en vroeg wat ik had gedaan. Ik vertelde gewoon wat ik had gedaan en hij werd helemaal wild op mij, ik was een kanker wijf en hij vond het raar dat ik niet begreep dat hij boos was op mij. Hij wist dat ik een hekel had als iemand mij uitscheldt met kanker (moeder heeft 2 x kanker gehad…). Dus ik was woest, en negeerde hem. Die avond zat ik bij mijn oma & opa met heel de familie om nieuwjaar te gaan vieren. Toen belde meneertje op dat ik naar buiten moest komen, nou ik liep naar buiten. Werd ie weer helemaal gek, en vroeg die weer of ik hem begreep… Ik zei nee, want ik begreep het ook serieus niet . Toen zei die tegen me, kanker dan lekker op… Ik deed mijn ketting af en gaf hem aan hem, hij gooide hem weg. Zegt ie, als je nu weg loopt hoef ik je nooit meer te zien… Dus ik draaide me om en liep weg (: (Serieus, ik ben nogsteeds trots op mezelf dat ik dat durfde…) Ongeveer kwartiertje later werd ik gebeld, 3 x raden wie het was… precies, mijn ex! hij belde de heletijd en zelfs vrienden van hem belde mij… Ik heb gewoon niet omgenomen, omdat ik er helemaal klaar mee was. Die avond (het was inmiddels nieuwjaar) was ik in de feesttent van Katwijk waar iedereen was. Ik stond gewoon gek te doen met vriendinnen en vrienden en ik stond toevallig naast een vriend van me en ik gaf hem 3 zoenen. Toen kwam mijn ex eraan en werd weer boos op me (goh! volgens mij had ie het toch echt net zelf uitgemaakt, maargoed.)
hij duwde me vol naar achter en wilde me gaan slaan, vrienden en vriendinnen hielden hem tegen, ik werd helemaal woest en gaf hem een klap in zijn gezicht… ik werd toen ook tegengehouden, en mensen duwde mijn ex weg. Later ben ik nog dagen gestalkt enzovoort. Maar voor mij was het gewoon helemaal genoeg en ik had er geen zin meer in. Maar na een maand had hij dat ook eindelijk begrepen! (godzeidank)

en dit was mijn levens verhaal(:

Ik heb mijn huidige vriendje op netlog ontmoet =) daarna afgesproken enzo ^^ we hadden in arnhem afgesproken op een zondag en er was dus niks te doen enzo:P heletijd beetje rondgelopen en praten ^^ en na ene halve dag heb ik hem gevraagd :grinning: en hij zo: shit, wou het net zelf vragen ^^ echt schattig :stuck_out_tongue: heb nu 2 weekjes met hem :grinning:

Ik kende hem van andere vrienden in Amersfoort en had em al een tijdje op MSN. Toen hadden we een keer zomaar afgesproken ( ook in Arnhem) en daar hebben we ook wat rondgelopen en gepraat enzo en het was erg leuk.
Na een paar weken ofzo hadden we elkaar al meer gezien en hij vroeg me maar niet, dus ik zei tegen hem ‘Jij wilt tog niet dat ik iets met andere jongens doe? En ik wil ook niet van jou, waarom hebben we dan geen verkering?’ En toen zei die…ja dat is zo. Toen was het gewoon aan, en nu nog al anderhalf jaar. Alleen het gaat wat…moeizamer lately. :c

ik had hem ontmoet op een feest.
we gingen toen ongeveer 2 maanden daten
iedereen dacht dat we al een stelletje waren
en toen vroeg ik op een avond, hebben we nou wat?
toen zei hij als jij dat ook wil?
dus Ja, en toen hadden we
sinds 0606’08 (L)

haha het is echt zo niet romantisch

ontmoet op school
ikhelemaal verliefd. hij een crush op vriendin van mij.
was niks geworden. een half jaar later spraken we elkaar weer
toen kwam hij vaak bij mij thuis langs
en 26 november 2005, voordat hij naar huis ging vreg hij:
“ja euh hoe zit het nou met ons?”
ik: “uhm ja ik weet niet”
hij: “ja ik ook niet…”

ik: “ik zou best wat met je willen ofzo hoor”
hij: “ja ik ook wel”
kus kus en doei

haha, lomp eigenlijk als ik eraan terug denk

UP. :grinning:

Maar hadden jullie toen voor dat “hoe zit het nou tussen ons” al gezoend en duidelijk gemaakt dat jullie elkaar leuk vonden of was er gewoon spanning en heel vaak afspreken enzo XD? Even een vraag die voor mij wat duidelijkheid moet geven :angel:

leuke verhalen!
ik heb nog nooit verkering gehad helaas, ben al 16.
ik haat verlegen zijn, kom er waarschijnlijk nooit overheen.
en als ik is een keer niét verlegen ben, dan heeft die jongen natuurlijk al een vriendin,… =O

achja dat is het leven x] of ten minste mijn leven, komt wel goed,… ooit (a)

Ach, ik ben ook 16 en ik heb ook nog nooit verkering gehad hoor :wink:
En ik vind het helemaal niet erg! :slightly_smiling_face:
Als single zijnd kan je lekker kijken naar jongens zonder je schuldig hoeven te voelen tegenover je vriendje, je kan flirten als je er zin in hebt, je hoeft geen rekening te houden met hem enzovoorts :sunglasses:
De ware kom je heus wel tegen, je kan beter de juiste vinden op je 20e dan op je 16e al 10 talle losers hebben gehad. :wink:
Het wachten zal heus beloond worden op een dag.