De grootste ruzie.

[i]Hayy.
Mijn 2 goeie vriendinnen hebben de grootste ruzie.
En dat vind ik echt irritant, want als ik samen met een van hun ben, begint ze al gelijk onzin over haar te praten. En als we op school zijn, beginnen ze al tegen elkaar te schelden en ze zeggen telkens tegen mij dat ik geen vriendinnen meer moet zijn met die enzo.
En ook gaan ze me toevoegen aan hun msn gesprek. Kan ik nog meer van hun ruzie meebeleven. Pff, ik heb gezegt dat ik het zat ben maar ze zijn nog steeds de grootste aardsvijanden.

Iemand tips? Bedankt

x[/i]

sorry meis ik weet het ook niet, ik ben ook benieuwd naar de reacties want mijn vriend heeft hetzelfde… Zie dit maar als een upje :wink:

Gewoon tegen beide zeggen dat je het zat bent, als jullie bijv. ff met zn 3en zijn. En dan dat je niet met hun praat totdat ze het hebben uitgepraat? Dan weten ze wel dat je t meent.

nouu, dan heb je wel kans dat ze boos op jou worden,(ervaring)
als je met zn tweeen bent en die ene begint weer over de andere,
laat dan ff duidelijk merken dat jij het liever over andere dingen hebt…

Vertel aan allebei de vriendinnen dat je ze allebei niet kwijt wil. Laat ze inzien hoe moeilijk jij het er ook mee hebt, misschien zullen ze wat meer begrip tonen en je er meer buiten houden.
Succes,

xx

Zeggen dat ze jou er buiten moeten houden en uitleggen hoe het voor jou is. Als ze eventjes redelijk nadenken, weten ze ook dat dit nergens op slaat voor jou.

Ik heb dat ook gehad; ik heb me dan gewoon fucking kwaad gemaakt & gezegd dat ik me erbuiten ging houden. Ze moeten snappen dat je met beiden bevriend bent, en dat zij daar niets mee te maken hebben. x