de grootste baaldag van je leven!!

hier de klaagmuur…
vertel eens waarom jij zo een baaldag heb…

(wat uiteindelijk wel lachwekkend is)

Vandaag heb ik een baaldag omdat ik zo naar school moet, omdat ik daar gym heb, omdat ik verkouden ben en omdat ik ongesteld moet worden ergens deze week.

Een tijdje geleden (in de vakantie) had ik een baaldag omdat een jongen mij leuk vond en andersom. Toen wilden we bijna zoenen en toen kwam mijn moeder.

schoolfoto. aaah

Ik heb een baaldag omdat
ik gewoon eerste uur naar school moest…
Mijn vriendinnen super vreemd deden…
Alles wat ik zei niet grappig of leuk genoeg bleek te zijn…
Alle jongens zoals gewoonlijk mijn ‘perfecte’ vriendin alle aandacht gaven…
De jongen waarmee ik bezig ben me niet eens aankeek toen ik voorbij liep of ook maaar moeite deed om een gesprek met me aan te knopen…
Daarnaast had ik ook nog eens de hele dag honger :stuck_out_tongue:
Zo wat is klagen toch fijn (6)

het is uit met mn vriend, en hij wou vrienden blijven en ik opzich ook wel, maar ik kan het toch niet aan(hij zit nl bij mij op school) en elke keer als ik hem dan weer zag deed het zoveel pijn en ik heb nu dus vandaag het contact tijdelijk verbroken… erg moeilijk, maar de enige manier om over m heen te komen…

/

ik ben dooooodmoe. ik heb morgen twee toetsen. ik wil kleren maar ik ben geldloos. mijn haar wil niet zitten en ik heb honger. :’]

misselijk, maandag werkweek ardennen survivelen, ik heb geen zin in die koekjes die ik zo lekker vind en ik heb dorst,

heb ik een dag vrij, word ik om 8 uur!! me bed uit geroepen door mn vader omdat anders mn moeder alleen zat! (Oké even uitleg; mn moeder heeft maandag een kijkoperatie gehad dus ze kan sommige dingen niet zelf doen op t moment) Dus ik baalde wel even want mn moeder zei dat ik gewoon uit had mogen slapen van haar =P haha nja wel balen maar ach…
en ik ben echt heeeeeeeeeeel erg moe =|
ik ben geldloos juist nu ik het hard nodig heb =S al mn geld is zowat op gegaan aan school =\ (ja ik moet het zelf betalen)

Nóh dan maar geen school. dan zouden mijn ouders het vanzelf alsnog betalen.

eergister nog!
ik fietste met vriendin naar huis. ze waren met de wegen bezig dus we moesten om fietsen. dus we dachten we gaan wel langs het kanaal daar zwemmen altijd jongen bij mooi weer en het was mooi weer…! dus wij fietsen daar langs… en toen zagen we ze…! ( we kenden ze al een beetje) wij kijken om knallen in elkaar en er knalde ook een andere vrouw bij in. tja daar lig je dan… die vrouw helemaal histirisch! schaamte schaamte schaamte!:stuck_out_tongue:

later kwamen ze naar ons toe en konden ze er wel omlaggen hahaa :stuck_out_tongue:!

Ik heb een baaldag omdat ik aan mijn frans lerares in het frans moest vragen of ik om 10 over 3 weg mocht vanwege ortho. Stond ik daar want ik wist het niet meer. Zo voor schut voor mijn nieuwe klas, ik heb daar wel 10 minuten gestaan. :expressionless:

Ik heb een baalweek, omdat…
School is begonnen,
Ik tot nu toe nog een kúdklas heb,
Geen een leuke jongen aandacht voor me heeft,
Ik altijd het verkeerde zeg of doe,

Ik had laatst egt een baaldag!
't was net uit met me vriend, omdat hij een player bleek te zijn, was er helemaal kapot van. Alsof t nog nie erg genoeg was begon het, toen ik net de deur opende, keihard te regenen. ikke zeiknat naar de bushalte gerend, waar net de bus voor me neus wegreed.
dat was egt frustrerend, ik kan me gelukkig nietmeer herinneren hoe de rest van de dag ging, maar t was vast niet leuk.

heerlijk, is even lekker zeuren (:
baaldag omdat:

• school weer is begonnen
  • die jongen liever aandacht geeft aan een ander meisje
  • mn beste vriendin alleen maar met dr vriendje bezig is
  • ik iets vies eet
  • ik teveel huiswerk heb
  • honger heb
  • geld te kort
    zo, dat was het wel weer (:
    mmm. als ik de negatieve dingen opschrijf heb ik ook bijna zin om al het positieve op te schrijven.
    maar dat doe ik lekker niet (6)

Hmm :slightly_smiling_face: lekker zeuren, egt wat ik even nodig had…
baaldag/week/maand omdat:
-ik al heel deze week ziek, zwak en misselijk ben
-ik weer naar school moet
-mn vriendje al een maand raar doet en ik niet weet wat ik ermee moet
-ik gek wordt van alle twijfels
-gewoon omdat het leven op dit moment even kut is

maar alles komt goed
ooit

Ik heb een baaldag omdat, ik zowat geen tegoed heb

Ik heb een baaldag omdat ik al de hele dag aan het leren ben, maar alles steeds vergeet zodat ik het nu nog niet ken ><

ik heb een baaldag omdat ik opgestaan ben met een soort vogelnest op m’n hoofd dat m’n haar moest voorstellen. Het te warm was in het klaslokaal. Het enige meisje in m’n vriendengroep dat een vriendje heeft weer eens opschepte over de geweldige tijd die ze gisteren had met hem terwijl ik pas ‘gedumpt’ ben en ik dat zeer ongevoelloos vind.

Dat is nou juist het probleem, ze willen het wel maar kunnen het niet =) en ik kan wel merken dat ze daar moeite mee hebben aangezien ik nu dus heel krap zit =) en voor een opleiding die je al een hele tijd wilt, wil je wel betalen hoor!