De gelukkige huisvrouw

Ik zag net op tv dat er een nieuwe site is: Rtl xl.
En daar kun je blijkbaar De gelukkige huisvrouw gratis kijken. Nu was ik dit misschien van plan.

Heeft iemand deze film al gezien? :open_mouth:

Ja, ik heb m vanmiddag gekeken (: Was effe aan het zoeken naar BNTM van afgelopen maandag (die het overigens niet deed -.-) En kwam toen bij de gelukkige huisvrouw terecht (: Hij is wel het kijken waar vind ik! Alleen het ‘bevalstuk’ hou ik persoonlijk niet zo van :wink:

Nja ik hou persoonlijk niet zo van Nederlandse films,
dus ik ben heel benieuwd naar meningen :open_mouth:

Oh ik heb die film in de bios gezien, goede film! k gaat die site ook maar eens bezoeken.

Het is wel typisch een Nederlandse film… Seks, vloeken en gewoon standaard zoals dat in alle Nederlandse films gaat. Maar hij is wel goed, goed over nagedacht en ze heeft humor ^^

Ja nja, in de trailer leek het heel erg dr op alsof Reinout Oerlemans (?) weer heeft geregisseerd… En ik was toch geen fan van komt een vrouw bij de dokter…
Maar hij was niet de regisseur ofwel?

[i]ja die heb ik in de bios gezien!
hele goede film.
gelukkig al die humor die ze erin gegooid hebben,
anders was deze film veel te zwaar.

het is een goed verhaal,
waar je bij kan lachen, huilen,
en waar je nog even over nadenkt.
vind ik dan!

oh, bijt bevallingsstuk zeiden 2 dames naast mijn vriend en ik:
“oei… die 2 durven ook nooit meer aan kinderen te beginnen…”
haha[/i]

Thanx voor de reactie´s!
Ik ga m nu toch maar kijken.

Zal ik naderhand maar laten weten wat ik vond?

(als hele kritische film kijker en geen liefhebber van nederlandse films haha) xd

Net gekeken, wat een schijt film, zonde van die anderhalf uur. Geen humor, geen interessant verhaal.

Hmm ik vond m niet geweldig.

Maar opzich wel leuk.

Goede film, iig beter dan Komt Een Vrouw Bij De Dokter (wat een kutfilm was dat).

Alleen die bevalling was echt horror voor een childfree persoon DDD: ik zat echt letterlijk met zo’n D: gezicht in de bios.

ik vind dat bij nederlandse film het idee en script altijd heel origineel is(in tegenstelling tot amerikaanse romkoms), maar de productie is dan weer zo goedkoop en dan vullen ze het weer helemaal op met seks en gevloek …

Denise is nu scarred for life haha :’)

op dat rtl XL heb je de hele tijd zo’n achtergrond muziekje, hoe zet je dat uit?
haha ;p

kzal is ff voor je kijken haha

Hey ik hoor geen achtergrond muziekje

kan t niet dat t ergens anders vandaan komt?

haha dankje (:
ik dacht eerst dat het bij de film hoorde maar het houd maar niet op en dr staat ook nergens iets hoe je het uit moet zetten. vreeemd maarja

oooh oke. vreemd :stuck_out_tongue: maar ik zal wel even kijken

omg xd
er stond een of ander spel aan op mn zus dr account.

Nancyyyy hhahaha vooral mijn vriend vond het erg,
maar zn zus is vorige maand bevallen,
en daar is alles gewoon goed mee,
dus hij is weer wat bijgetrokken denk ik :grinning: