De gekte rondom justin bieber

Justin Bieber het 17-jarige Canadese idool. Bij vele meisjes gaat het hart sneller slaan als ze aan hem denken.
bij mij niet, integendeel zelfs.

Duizende meisjes willen met hem trouwen.
Duizende meisjes willen hem zoenen maar wie is hij eigenlijk. Wie is die jongen die je op televisie en in bladen ziet. Zo veel meisjes die verliefd zijn op een jongen die ze niet kennen. Ze vinden geen eigen vriendjes meer omdat ze alleen maar aan justin justin justin denken. Zodadelijk moet ik in mijn eentje de mensheid gaan voortplanten. oke ik weet het dit is een beetje overdreven maar toch.
Maar willen ze dan ook echt alleen justin of willen ze ook de glamour eromheen? Sommige meisjes sturen zelfs doodsbedreigingen naar Selena omdat zij met Justin heeft.
Maar kom op hij mag toch ook een vriedinnetje hebben moet hij zijn hele leven single blijven om zijn fans gelukkig te maken?
Weetje soms snap ik zijn fans echt niet. Niet al zijn fans zijn zo door het dolle. Maar ik moet toch wel één ding bekenen soms ja heel heel soms droom ik ook dat ik zijn vriedinnetje ben.

Oke?

uh …

:grinning_face_with_smiling_eyes:

lol.

Uhuh.

ik ken knappere jongens vn 17 iig 2 :smiling_face_with_three_hearts:

hahahahaha

Wie is Justin Bieber? Hij klinkt als een leuke gast!

michael cera toen was hij 18 ofoz in een film en nog 1 maar die zag er veel ouder uit

ik heb die gekte nooit begrepen… en dat ga ik ook nooit begrijpen

oke ik ben even in een hele blije bui !hahaha nu ik het zelf terug lees denk ik :crazy_face:

ga jij met dan helpen de mensheid voorteplanten :cold_sweat:

^ huh dat snap ik fftjes niet?

justin is created door mensen

^
^ Ze verwijst hiernaar:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

je spreekt jezelf tegen… -.-
en dit topic is nutteloos.

hoe gaan 2 meisjes voortplanten.

+99999 sowieso haha!