De gaypride

Je kan er bijna niet omheen, en om geen lange beginpostlulverhaalintro te hebben: wat vinden jullie ervan?

Een goed initiatief. :slightly_smiling_face:

Ik vind er eigenlijk niet zo veel van. Als zij dat willen: fijn. Ik heb er geen last van.

Ik vind het goed dat er een gaypride is. Ik vind dat dit staat voor vrijheid. En dat Nederland een vrij land is. (:

Het ziet er wel altijd heel gezellig uit! En het is heel groots. En heerlijk fout. Weet je, volgens mij is het echt heel leuk.
En het is gewoon goed dat het hier kán.

+1

ik was er vandaag :slightly_smiling_face: gezien vanuit een grachtenpand. ik vind het wel een leuk idee, maar al die boten met (half)naakte mannen, nee bedankt. sommige dingen gaan een beetje ver vind ik… maar het idee is wel leuk, nu is gay zijn in nederland best normaal, en als ze dit blijven doen ieder jaar zal het denk ik ook zo blijven, en dat is wel goed.

Absoluut. Ik was op vakantie in Sitges (Spanje) echt een gayplaatsje. Maar daar was ook net een heel grote gaypride geweest. Vond het echt jammer dat ik het had gemist, had me heel gezellig geleken.

Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Tsjah het maakt mij niets uit dat ze dat doen en als ze daar gelukkig van worden, mij best. Maar al die mannen in een kort strak onderbroekje, nee dat vind ik niets…

oeh daar ben ik ook een keer geweest, op een of andere manier merk je toch dat de sfeer daar heel anders is dan ergens anders in Spanje, heel prettig.

foutje

Ik vind het geweldig, serieus. =)

Prachtig :wink:

ja, heel goed.
ben nu toevallig net brokeback mountain aan het kijken, zo zie je maar hoe de tolerantie is vooruitgegaan ten opzichte van vroeger… daar mogen we heel blij mee zijn!

Ik zie het probleem niet, dus laat ze vieren als ze dat perse willen.

Hee daar zat ik nou ook net naar te kijken :stuck_out_tongue:

ik vind het altijd wel grappig om naar te kijken.
en natuurlijk heel goed dat ze er voor uit komen.

Grappig;D