de galaxy legging

heey :slightly_smiling_face:

nou heb ik een tijdje geleden een galaxy legging gekocht, een ‘‘blauwe’’.
hij is heel erg mooi, maar helaas wel ietsjes te kort(hij komt zegmaar echt OP de enkels).
en nu zit ik heel erg met combineerproblemen…
ik zie ze vaak gecombineerd met dr. martens, maar helaas pas ik die niet.
hakken kan ik ook niet, aangezien ik nogmaar 13 ben.

qua topjes enzo ben ik ook een beetje radeloos. Ik moet 's ochtends heel lang fietsen dus het moet het liefst wel een beetje warm zijn.

als jullie weten hoe je hem kan combineren, dan hoor ik het graag :slightly_smiling_face:

x

Enkellaarsjes en een grote oversized trui?

Eventueel kun je ook enkellaarsjes met van die dikke sokken die erboven uitsteken dragen! En inderdaad een oversized trui.

wat voor kleur trui dan ? :slightly_smiling_face:

enkellaarsjes heb ik wel en sokken ook, trui moet ik even kijken…

een gebreide misschien? Of die 10euro truien die je net off shoulder kan dragen lijkt mij wel leuk staan!

Ik weet niet hoe gek het bij de enkels eruit ziet, maar kunnen deze schoenen niet gewoon?

http://d2wd45j1qf2x6q.cloudfront.net/media/catalog/product/cache/1/image/545x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/9/4/9427.jpg

@cracklenails 10 euro ofshoulder truien? zijn die van de h&M? heb je een link?

@stark leuke schoenen! ik heb zelf ook navy kleurige vans, die staan er indd. erg leuk bij. helaas is het wel een beetje koud op de fiets.

h&m

truien en sweaters

best basics

daar tussen staan vast wel truien met een effen kleur :slightly_smiling_face:
en dan gewoon een maatje groter dan gewend.
tadaaaa oversized :grinning:

PUMPS

er staat bovenin, ik ben 13 HAKKEN zijn dus GEEN optie, beetje beter lezen graag

maar goed on topic, een mooie oversized zwarte of donkerblauwe trui idd
In ieder geval ik hou van dat soort leggings!

Biker boots?

gewoon een witte top zou ik er op doen, geen drukke tierelantijntjes en knoopjes en weet ik veel wat, gewoon een wit shirt kan en dan een leuke ketting er bij (:

ik zou dr een grote sweater of trui bij doen

Is zo’n shirt er niet leuk op met een spijker jasje

http://ak2.polyvoreimg.com/cgi/img-thing/size/m/tid/38522375.jpg

Ik zou inderdaad een oversized trui op doen, met een lange ketting ofzo (:

Oversized wollen trui, enkel laarsjes en eventueel inderdaad dikke sokken er iets boven uit laten steken.

ahhah tegenwoordig mag je je enkels gewoon showen hoor! ik zeg zelf over sized trui met creepers vans enkellaarsjes of indd dr martens :slightly_smiling_face:. je kan ook een gebreid vest nemen me een over sized shirt ? gewoon uit testen kan geen kwaad :grinning: