De film Anastasia <3

Zooo, die film is echt heel oud haha, maar inderdaad nog supertof.
Ik heb die cd met alle liedjes (in het engels, veel leuker) erop geloof ik nog ergens liggen…

-

Ik ben he-le-maal weg van die film !!! =D

Dancing pairs
painted wings
Things I almost remember
And a song
Someone sings
Once upon a december

Someone holds me safe and warm
Horses prance trough a silver storm
Figures dancing gracefully
Across my memory

Far away, long ago
Glowing dim as a member
Things my heart used to know
Once upon a december

Someone holds me safe and warm
Horses prance trough a silver storm
Figures dancing gracefully
Across my memory

Far away, long ago
Glowing dim as a member
Things my heart used to know
Things it yearns to remember

And a song someone sings…
Once upon a december

zomooi <333

Vindt het echte verhaal er achter interessanter dan de film.

Ja die film vind ik zo leuk! :grinning: Wij hebben hem op video in het Nederlands, dus ik ken alleen die Nederlandse liedjes en ik had een keer van Sinterklaas zo’n meezing video gekregen van Anastasia :stuck_out_tongue:

Maar Anastasia is niet van Disney toch? Maar Disneyfilms zijn inderdaad ook heel leuk :grinning:

die hebben wij nog op video, vond hem vroeger altijd helemaal te gek:D

Keek hem vroeger ALTIJD, was zeker me lievelingsfilm. Me broer heeft hem nu toevallig op dvd voor me gekocht als grapje. Nou heb met volle borst meegezongen :tipping_hand_woman:

Zwanenprinses keek ik ook! Derek hihi

Kan je downloaden via youtube? Misschien een domme vraag, maar ik heb er nog nooit van gehoort!

Ik heb hem op videoband
je mag hem wel overkopen?

Jaaa, i <3 Anastasiaa!

Maar niet die van Disney, hahaha :stuck_out_tongue: Ik denk ook niet dat jullie die bedoelen… Want die van Disney is best slecht!

hele mooie film :grinning:
Heb nog die video liggen ( wel in nederlandse versie )

Ik heb wel eens wat op youtube gezien, het lijkt me wel een bijzondere film doordat het echt over een onderwerp uit de geschiedenis gaat (tsaren rusland etc)
Maar is die er in het Nederlands dan? Wist ik niet

die had je ook c’: die had ik op video alleen die vond ik dom, behalve het beginliedje <3

Naja, Anastasia is samen met de Swan Princess echt mijn favoriete tekenfilms ^^ Volgens mij zijn ze beiden van FOX ^^

Zoo’n geweldige film <3
Dat liedje heet inderdaad in het Nederlands, Voor december zal komen.
Ik vond vroeger het begin altijd eng, met Raspoetin enzo. Maar nu is ie echt geweldig! Op youtube had ik eerst dat filmpje van dat liedje in het nederlands, maar volgens mij is die verwijderd. Achja!