De fijnste BH?

Hey guys!
Misschien een beetje een raar topic, maar ik heb geen flauw idee wat voor bh’s ik moet kopen. Ik heb niet echt een grote boezem, ongeveer cupmaat 75A, of zoiets. Dus wat vinden jullie de fijnste bh’s?
Ik hoor heel vaak dat je tieten niet meer kunnen groeien als je een te kleine bh koopt, dus is het nodig dat ik altijd te grote bh’s koop?
En de beugel van mijn bh doet ook altijd pijn, is dat normaal?
Alvast bedankt!

ik denk dat je zelf in de winkel moet gaan passen
want iedereen vind weer wat anders fijn
ik draag meestal beugel bh’s
en als de beugel van je bh pijn doet is die misschien te klein dus zal ik ipv 75A een 80A

De beha’s van de Hema zijn super fijn :wink:

je tieten groeien ook als je een te kleine bh heb, maak je daar geen zorgen over…
maargoed, ik zou verschillende soorten bh’s gaan passen bij de hunkemoller ofzo, ieder lichaam is anders, elke bh is anders, zo kan je een bh zoeken die precies aansluit bij je lichaam. :slightly_smiling_face:

Gewoon wat jij het beste vind zitten,
dat moet je dan wel even passen
En nee, je moet geen te grote BH kopen want dat is ook niet goed.
Als de beugel van je BH pijn doet zou je toch echt een andere moeten nemen,
want dat hoort niet zo, dus nee dat is niet normaal.

H&M vind ik geweldig!!

ik vind de bh’s van de h&m super, ik heb er zelf ook van duurdere merken zoals calvin klein en passionata, maar eigenlijk draag ik toch altijd die van de h&m omdat ze fijn zitten :grinning: en je moet je bh’s niet te groot of te klein kopen, maar gewoon de juiste maat ^^

dit had ik ook bij die andere gezet:
ik vind bij de h&m ze heel fijn die heb ik ook altijd, maar ik heb er ook 2 van victoria’s secret pink, die zitten ook lekker.
tuurlijk groeien ze nog als je een bh draagt anders weet ik niet wat ik de afgelopen 3 jaar heb gedragen (:
bij mij doet de beugel nooit pijn maar miss is hij dan te strak ofzo of je moet een beugelloze kopen!

Het verschilt per persoon, voor kleinere borsten is h&m wel fijn, mijn maat hebben ze daar niet eens :’). Ik zou zelf naar de hunkemoller of livera gaan, een goede winkel waar je veel advies kan vragen. Ook kan je jezelf opmeten als je je maat niet zeker weet

hema en hunkemoller

ik vind h&m echt vet irritant, zit gewoon niet.
ik koop mijn bh’s bij de hunkemoller.

Hema & Hunkemoller zijn echt fijn.

Je borsten groeien gewoon door hoor :wink:
Ik koop zelf vaak bij de Hema, die zijn wel fijn. Die van de H&M jeuken en kriebelen en zitten niet fijn. De maten bij H&M zijn ook anders. Normaal heb ik altijd cup B, bij H&M een cup C.
Tja, gewoon zelf proberen dus. Veel BH’s kopen, als je een fijne winkel tegenkomt heb je geluk.

hunkemoller!

ik vind die van After Eden fijn (:

Ik heb er nu eentje van H&M aan maar die zit niet echt lekker als ik vergelijk met mijn bh van de Hunkemöller.

Ik heb er maar 4. & mijn cupmaat is 70A.

Uhm, ik heb er 2 van hunkemoller [zwart strapless & zwart, gewoon, beugel] en ik heb er 2 van hema [rood met witte stippen & 1tje met bruin/rood bloemetjes]
Die zwarte, normale draag ik het meest want die zit gewoon het lekkerst en die vind ik het sexiest (:

Ik vind het bij de Hunkemoller wel een nadeel dat ze naar binnen gluren bij de pashokje en dan advies geven. Terwijl ik daar niet om vraag. Ik voel mij dan ongemakkelijk.

Als de beugel van je bh pijn doet, komt dit meestal omdat de cupmaat te klein is, je zou nu dna 75B moeten proberen, of je maat opnieuw oplaten meten bij bijv Hunkermoller, of Livera, zo ben ik ook al een aantal cupmaten gegroeid omdat de beugel afknelde, of echt te klein was.
Suc6!

Ik vind de New Yorker heel fijn, en die van de hunkemoller ook maar die vind ik vaak te duur :stuck_out_tongue: en beugels horen geen pijn te doen, dus waarschijnlijk zit die van jou te strak. Je borsten groeien ook door als je te kleine bh aan hebt hoor (;

ik hoor best vaak dat die van h&m helemaal niet fijn zijn, maar ik heb zelf 2 bh’s van h&m en ik vind ze geweldig!! (ik vind die van hunkemoller juist niet fijn)
zelf heb ik 70 a/b en bij de h&m 70 b/c… je moet ze dus gewoon maar even aanpassen :wink: