De ex

Hey allemaal, ik zit een beetje in een vreemde situatie. Na 9 maanden besloot mijn vriendje het uit te maken omdat hij zei dat hij niet voor een relatie gemaakt was omdat hij graag op stap gaat met zijn vrienden. Ook vertelde hij dat hij geen gevoelens meer had voor me terwijl hij een week ervoor tegen al zijn vrienden had gezegd dat hij het goed met me had en me graag zag. Hij doet nogal stoer bij zijn vrienden alspf het hem niks kan schelen terwijl hij tegen mij iets helemaal anders zegt… Momenteel ben ik de ‘geen contact regel’ aan het proberen. Hierdoor is hij al 2 keer terug gegaan naar zijn exen. Kan iemand mij raad geven?

Enige raad die ik je kan geven is de ‘geen contact regel’ volhouden en hem lekker met zichzelf laten aanrommelen. Geen aandacht meer voor hem.

Ik zou hem laten gaan, en denk niet dat die ‘geen contact regel’ gaat werken.

Hij was nogal van streek toen hij het uitmaakte zou ik nog eens met hem gaan praten na een tijdje?

Lekker laten lopen. En als hij je terug wilt moet die zelf maar die stap maken.

Ga los :flushed:

Geen contact meer opnemen, laat hem gaan en geniet van het leven!

Pas alsjeblieft op met de ‘geen contact-regel’. Ik bleef hierdoor veel te veel hoop houden dat hij wel terug zou komen. En toen bleek dat hij me al was vergeten. Probeer hem los te laten en ga lekker uit met vriendinnen enzo