Ik zal het proberen kort te houden dames! Proberen dus hehe.
Oke, ik heb een jaar en zeven maanden met mijn vriend enzo, blabla offtopic. Hij heeft dus een ex, die een beetje vervelend is. Hij woont bij Rotterdam, en zij woonde tegenover hem. Ik woon dus in Enschede, en ongeveer anderhalf jaar geleden heeft mijn vriend haar voor het eerst hier gezien. Nu blijkt ze dus in mijn straat te wonen :’) (Ja, serieus, aan de andere kant van nederland enzo) En ja. Ze is een beetje jaloers ofzo? Zij hebben 1,5 jaar een relatie gehad, en zij is meerdere keren vreemdgegaan. Dat is dus de reden dat hij het uit heeft gemaakt. Maar goed zij blijkt dus ook bij mij op school te zitten, in 2e jaar MBO. Sterker nog, ze zit bij mij op de afdeling omdat ze dezelfde opleiding doet. Het begon dus met constante val-dood-blikken gericht naar mij, goed, daar kan ik mee leven. Toen ging ze helemaal over me praten enzo, tegen andere meisjes. Dus als ik langsliep hoorde ik ‘OH KIJK dat is zij!’ ’ oh kijk daar is ze weer!’ ‘oh kijk wat een hoer hé’ Ook daar was mee te leven. Nu kwam ik haar dus gisterochtend tegen, zij liep in mijn straat en ik fietste er, en ze keek dus achterom (ik was nog ± 100 meter van haar af) en begon al helemaal te schreeuwen en gek te worden. Toen ik dichterbij kwam heb ik door mijn muziek heen een aantal woorden gehoord als ‘crackhoer’ en ‘slet’. Terwijl zij degene is die aan de drugs zit en een slet is maar, maakt allemaal niet uit :’)
Nu weet ik dus niet helemaal wat haar probleem is, maar het begint aardig vervelend te worden. Wat kan ik verwachten? Gaat ze me slaan ofzo? :x
Hebben jullie enig idee wat ik hieraan kan doen?
x