De enige die nog niet benen scheert?

Heey,
Overal doen ze alsof het heel normaal is dat ieder meisje z’n benen scheert, ook al best vroeg.
Ben ik de enige die dat niet doet?
x Meisje (net 14)

Ik vind dat het er aan ligt of je echt zwarte haren op je benen hebt. Als het gewoon blond is zou ik het zo lang mogelijk uitstellen!

nee hoor. ik deed dat ook niet op die leeftijd. het viel ook gewoon niet op. dus waarom zou je dan. en zeker als je geen korte broek draagt met dit weer dan is het helemaal niet nodig .

Je bent vast niet de enige. het is echter wel normaal dat veel meiden van jouw leeftijd dat doen.

Nee hoor, je bent niet de enige. Ik ben alweer halverwege mijn veertiende jaar en ik scheer mijn benen ook niet.

Toen ik veertien was deed ik dat ook niet hoor, ik ben van mezelf superblond en had ook superblonde haartjes op mijn benen. Nu nog steeds, alleen bij mijn enkels wordt het wat dikker. Nu epileer ik het maar :woman_facepalming:

Mijn nicht is 28 en heeft haar benen nooit geschoren. Maar goed, die heeft dan ook hele blonde haartjes die amper opvallen

Ik ben ook 14, en ik scheer mijn benen ook niet, dus je bent niet de enige :slightly_smiling_face:

ik ben 17 scheer ze alleen als ik geen panty’s hebxd

Ik begon mijn benen te ontharen op mijn 14e, maar ik had ook echt heel veel donkere haren, dus dat was wel nodig… Scheerde het niet, maar deed het met een epilady.

Ik scheer mijn benen echt alleen maar als ik ga zwemmen of een korte broek ofzo aan heb.

als ze blond zijn of niet opvallend zou ik zeker nog niet beginnen! je krijgt er haren voor terug die veel donkerder zijn!

Welnee. Haar op je benen is hartstikke normaal. Het weghalen trouwens ook. Doe gewoon waar JIJ je fijn bij voelt en laat je vooral niet onder druk zetten door de mening van anderen.

Ik doe het sinds eind groep 8, ik heb zwarte haren btw

Heel veel meisjes doen dat nog niet op jouw leeftijd, ligt er ook aan of het opvalt.
Ik heb er spijt van dat ik er zo vroeg mee ben begonnen, al scheer ik ze in de winter niet zo vaak.

dubbel

Ik ben 19 en heb nog nooit mijn benen geschoren :relieved:
Oksels trouwens ook niet. Op beide plekken zijn mijn haartjes blond, dun en zacht, en op mijn oksels heb ik echt per oksel iets van 4 haartjes, dus geen hele bos. Dus mijn behaardheid is niet echt zichtbaar.

sorry hihi :couplekiss_man_woman:

Ik ben het pas vanaf mijn 18e ofzo gaan scheren, omdat ik gewoon blonde haartjes had en het dus nog niet nodig vond.