*Zie titel*
Saw 5, het stuk waarin iemand zijn arm verticaal door midden zaagt.
:ehbo:
nou, lach me maar uit, maar ik vond the grudge echt doodeng.
Dat rare mens/wezen, ahhhhhh zo eng he ik kon dagen niet slapen
Dit topic is er toch al?
Ik vind enge films niet eng.
Strangers.
Heajj!!
Vroeger hielden mijn vriendinnen en ik wel eens film avond!
en wij hebben een soort prive bar aan huis met een wc met een klein raampje waar je naar buiten kon kijken. me vriendinnen en ik hadden besloten een enge film te gaan kijken; The Decent.
We vonden hem dood eng en toen liet mijn broer ons schrikken.
M’n vriendin moest op een gegeve moment naar de wc en ze durfte niet meer en kwam gillend de wc uit rennen!
We zijn hand in hand naar m’n huis gelopen en daar durfde ze wel naar de wc!
We laggen er nu nog steeds om!
Zonder twijfel: The exorcism of Emily Rose.
OMG wat een enge film. Daar heb ik weken niet om kunnen slapen.
En als ik er nu 's nachts aan denk,ben ik gelijk klaarwakker.
Hahaha, ik moest juist lachen bij die film…
SAW en it.
TEEEEEEEERING wat eng. serieus
ik had die film bij een vriendin gekeken en toen moest ik ook nog naar huis in the dark. oef
ik heb die nacht bij papa en mama in bed geslapen
Ik heb maar om 1 film een paar dagen nachtmerries gehad, want dat was de allereerste horror/thriller film die ik heb gezien (toen was ik 9 ofzo)
en dat was the six sense. ik heb 'm daarna nooit meer gekeken, en ik weet wel zeker dat ik nu engere films heb gezien, want ik kijk bijna elke week een horror/thriller, maar alsnog durf ik the six sense niet meer te kijken.
De spannendste die ik tot nu toe heb gezien is denk ik wel Haunting in Connecticut en Dead Silence, en ik vergeet vast nog wel een hele enge.
The Grudge 1+2
By Bloody Valentine
Saw 3
1 of andere film in een crematorium, gosh O_O’
White noise, zeker weten.
Door deze film ben ik serieus wel 1 jaar bang geweest voor geesten…XD
Are you fucking kidding me? The Exorcist is echt helemaal niet eng vond ik. Maar The Exorcism of Emily Rose, brrrrrr. Het was ook gebaseerd op een waargebeurd verhaal wat het voor mij alleen maar enger maakte.
saw en the grudge maar ik vind IT totaal niet eng.
- The Glass house
- IT
- Lovely Bones (op sommige stukken)
Oh en Blair Witch project (de 2e deel dacht ik?)… Toen ik hem zag vond ik hem absoluut niet eng. Maar toen ik die avond ging slapen werd ik echt serieus ziek daar om. Het gevoel dat die film mij gaf was echt… niet fijn :’)
haha, the sixth sense was mijn eerste ‘enge film’ xD ik vond het wel meevallen toen gelaube ich.
ot; the omen 666 vond ik wel een enge film. nouja niet zozeer de film zelf, maar het bleef wel door mn hoofd spoken :’)
Lovely Bones!!! Maar die is niet eng bedoeld toch? Alleen was ik zooooooooooooo bang op het moment dat zij in die kelder (ofzo) zit met die man O_O
Saw, Eye 10, Chinese/Japanse Grudge.
quarantine.
mensen die hem gezien hebben?
Deze is echt bij uitstek de meest gruwelijke film die ik gezien heb. Dus als iemand nog een goede enge film zoekt. deze dus.