De eerste ontmoeting !!!

Hoii,

Ik heb morgen de eerste ontmoeting met een jongen die ik via internet heb leren kennen (ja hij is echt haha).
Maar ik ben echt super zenuwachtig ervoor !! Wat moet ik doeen , want ik wil niet dat het ongemakkelijk word omdat ik zo zenuwachtig ben …
:weary::weary:

hebben jullie al een ontmoetingsplek afgesproken? of wat jullie gaan doen?

Ik zou gewoon lekker de stad in gaan en misschien ergens even wat drinken. Dan ben je in ieder geval onder de mensen (Vind ik persoonlijk altijd heel fijn als ik iemand van internet voor het eerst zie) en je hebt iets te doen.

Succes! Gewoon jezelf zijn. We kunnen wel zeggen wat je moet doen, maar het loopt toch altijd anders dan je je voorstelt. Spreek wel in het openbaar af!

Ik zou iets gezelligs gaan doen, maar wel iets actiefs. Toen ik mn eerste date had met mn vriend, haalden we coffee2go en gingen we door de stad lopen en kletsen. En ja, als er een klik is, dan is die er en anders niet. Maar leer elkaar gewoon een beetje kennen en wees geïnteresseerd naar hem enzo. Komt goed :slightly_smiling_face:

Heee !! Ik ben net een uurtje terug en het was echt super leuk !! We gingen naar zijn huis en ik had gelijk zijn ouders ontmoet haha, echte lieverds! Toen ik hem voor het eerst zag waren gelijk mijn zenuwen weg. We hebben op zijn kamer gepraat en hebben pizza gegeten :slightly_smiling_face: xx

@xtirzzz aah wat leuk dat het zo’n succes was!!! Gaat het wat worden denk je?

Ja ik denk het wel :slightly_smiling_face: we hebben echt heel veel gemeen

<3