De eerste kus

Ik heb al een aantal topics hierover gepost maar nu is er weer iets gebeurt dus:

Ik en mijn vriendje willen al een tijdje zoenen alleen we zijn allebei heel verlegen ik vind dat hij de eerste stap moet zetten en dat weet hij. Nou waren we gister op een feest we werden toen door mijn vriendinnen en zijn vrienden tegen elkaar geduwd hij had zijn armen om me heen en ik mijn armen om zijn nek we stonden nog geen centimeter van elkaar af en toen durfte we allebei niet meer toen lieten we elkaar los en is er niks gebeurt hoe zorg ik dat hij mij zoent? En hoe moet je zoenen?

Sinds je deze vraag al vaker hier gesteld hebt heb ik maar 1 tip voor je: zoen hem. Soms is een jongen er gewoon te verlegen voor en uiteindelijk maakt het toch niet uit wie er begint met zoenen?
En er is niet echt een soort handleiding voor zoenen omdat iedereen het weer anders doet. Doe het eustig aan en je zult zien dat het vanzelf zal gaan.

Moet hij jou dan persee zoenen? Je kunt hem ook eerst zoenen, hij is je vriendje dus afwijzen doet hij sowieso niet als hij je écht leuk vind. Maar misschien deed hij het niet omdat hij wilde wachten op een speciaal moment, niet gewoon op een feestje waar anderen bij zijn.
En voor zoenen is niet echt een gebruiksaanwijzing ofzo. Je doet het gewoon, op het moment dat het gebeurt komt het vanzelf goed. Het is waarschijnlijk wel een beetje ongemakkelijk, was bij mij iig, je bent het natuurlijk niet gewend ineens andermans tong in je mond te hebben :’) Maar geloof me, het komt goed zodra je het vaker doet!

Moet je daar nu echt alweer een topic voor openen? Kan toch ook in 1 van je oude? Sowieso blijft de vraag heel de tijd hetzelfde. Maar als je zo graag wilt zoenen moet je toch echt zelf de eerste stap zetten. En doe het dan wel als jullie alleen met zijn 2en zijn. Sommige vinden het nou ook niet echt fijn als je het in het openbaar doet. En zoenen gaat vanzelf zijn geen regels aan verbonden hoe het nou moet.

Dit is al je zoveelste topic over exact deze vraag, dat is niet helemaal de bedoeling. Alles over zoenen kun je vragen in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officieel-zoen-topic-2-225156.0.html.