de eerste kus met hem

Heeeyy,

Sinds een paar maanden (2 ofzo) heb ik weer contact met een jeugd vriend. We gingen steeds meer tegen elkaar praten en ik begon hem leuk te vinden. Ik denk dat hij mij ook wel leuk vindt en we hebben nu al 3x met z’n tweeën afgesproken. Het was elke keer echt super gezellig en we hebben veel gelachen. Maarrr bij elke keer was er geen sprake van romantische dingen. We hebben elkaars hand niet vast gehouden, we hebben niet tegen elkaar aan gezeten en nog niet gezoend. Ik weet dat je niet gelijk hoeft te zoenen maar ik wacht er toch wel een beetje op. Nu is mijn vraag of jullie weten hoe ik kan zorgen dat er toch meer romantiek bij komt en misschien wel onze eerste kus want daar verlang ik best wel naar. Alvast heel erg bedankt!!

Xxx

Je kan proberen om zelf wat meer initiatief te tonen door bijvoorbeeld wat dichter bij hem te gaan zitten en dan kijken hoe hij daar op reageert?

Inderdaad iets dichterbij zitten en soms fysiek contact zoeken. Door een opmerking te maken bijvoorbeeld en zijn been aan te raken. Dat werkt eigenlijk altijd wel bij mij haha. En daarnaast opmerkingen maken waarmee je hem een beetje uitdaagt… Flirterige opmerkingen denk ik. En dan gaat de rest vanzelf :wink:

Okeyy heel erg bedankt ik ga het proberen!