de eerste keer

heeey !
ik ben een meisje van bijna 16.
Ik heb sinds kort een vriend, maar we zijn een hele lange tijd bezig geweest.
Vrijdag is hij blijven slapen, er is niks belangrijks gebeurt toen, maar het gaf me wel een fijn gevoel.
Over een week ga ik op vakantie, en ik denk dat de eerste keer seks zit aan te komen.
Ik heb nog noooit wat op dat gebied gedaan… dus heb geen idee hoe ik hem zou moeten vermaken
Ik weet dat er mensen zullen zijn die zeggen, als het goed voelt gebeurd het vanzelf blablabla
geloof ik best, maar wil toch een beetje voorbereid zijn.
Ook heb ik een aantal onzekerheden, mijn vagina bijvoorbeeld.
Het is gewoon geen mooi lichaamsdeel én dan nog dat aparte geurtje… ik schaam me dus echt.
Ook ben ik onzeker over hoe ik hem moet ‘aftrekken’ beetje lullig als ik het fout of ‘anders’ doe dan dat het moet :flushed:

Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven, want ben toch wel nerveus terwijl ik het zelf nou ook eens tijd vind worden voor me eerste keer.

alvast bedankt ! xox

heee!

ongeveer 2 maanden geleden heb ik ook voor het eerst seks gehad met mijn vriend. het voorspel enzo ging allemaal wel vanzelf eigenlijk. ik had nooit verwacht dat ik zijn pik aan durfte te raken, maar dat ging wel oke dus. ik had ergens gelezen dan je het best met je duim en wijsvinger een rondje kunt maken en dit om zijn pik te laten glijden. overige vingers eronder en dan kun je langzaam en snel afwisselen.
voor pijpen geld vooral niet te hard, maar als je het te hard doet zul je dat vanzelf aan je vriend merken want de meesten schreeuwen het dan uit haha! ook bij pijpen kun je je handen gebruiken zodat je geen lamme mondspieren krijgt.
bij mij ging het echte werk de eerste keer wel vreselijk. ik ontspande me totaal niet en het bleef dus superveel zeer doen. dus een tip is dan wel, zorg ervoor dat je lekker ligt en zet desnoods een rustig muziekje aan zodat je kunt ONTSPANNEN haha!

verder heel veel succes en plezier!
xxxxxx

Ik zou, voor je meteen aan seks begint, eerst de rest ontdekken. Vingeren, pijpen, etc. In plaats van pats boem meteen alles in één keer te doen.
Leer elkaars lichaam eerst goed kennen en leer er van genieten. Dan voel je je ook zekerder wanneer het moment van echte seks aanbreekt en zal het ook vanzelf gaan.

Ik zou het opbouwen. Dus zoals Peppermint zegt: eerst voelen, en dan de volgende keer weer een stapje verder.

heeel erg bedankt voor jullie reacties, hier heb ik zeker wat aan !

Er zat bij mij en mijn vriend 2 maanden tussen echt “verder gaan” en seks. Dit zorgde er ook wel voor dat ik toen ik seks had eigenlijk niet meer onzeker was. Daarbij hoef je je echt niet onzeker te voelen, geslachtsdelen zijn naar mijn mening gewoon niet echt mooi haha