De eerste keer

Hoi meiden,

Ik zit er steeds vaker aan te denken en het maakt me best zenuwachtig. Toen ik nog met mijn vriend had hadden wij het geprobeerd maar door de zenuwen lukte het niet. Daarna hebben we het nog eens geprobeerd en lukte weer niet. Ik ben nu dus bang dat het bij mijn toekomstige vriend ook niet gaat lukken of met veel pijn. Wat kan ik hieraan doen?

Je moet je sowieso ontspannen, als dat niet echt goed lukt zou ik er nog even mee wachten.

Niet doen voor je er klaar voor bent.
Ontspan en heb een goed voorspel. Zorg er in ieder geval voor dat er zeker 2 vingers tegelijk in zijn gegaan voor hij met zijn penis in je komt.

dat ja. maar zolang jij er zó zenuwachtig voor bent, denk je dan niet datje misschien beter nog even kunt wachten? Komt goed terzijnder tijd :slightly_smiling_face:.

Het voorspel is inderdaad heel belangrijk zodat jij je meer op je gemak gaat voelen en het voor hem ook makkelijker wordt. Eerste keer kan een beetje pijn doet maar als hij rustig aan doet, moet dat goed komen. Ook is het belangrijk dat je je ontspant. Wanneer het pijn doet, moet je proberen door te gaan maar zodra je denkt ‘dit wil ik niet’, moet je er ook gelijk me stoppen. Je vriend zal dit ook echt wel begrijpen.