Hee meiden!
Ik heb nu bijna 4 maanden een vriend. We willen best graag bij elkaar slapen maar ik vind het best eng. Nu is mijn vraag, hoe was jullie eerste keer toen je bij je vriend bleef slapen. En hoe oud was je toen?
xx!
Hee meiden!
Ik heb nu bijna 4 maanden een vriend. We willen best graag bij elkaar slapen maar ik vind het best eng. Nu is mijn vraag, hoe was jullie eerste keer toen je bij je vriend bleef slapen. En hoe oud was je toen?
xx!
Heey
ik ging ook voor het eerst slapen by myn vriend waarmee ik idd 4 maanden ging en dat is nog niet zolang geleden:P
Het was superknus
saampjes een film gekeken en wat gegeten en daarna heerlijk in slaapgevallen in zyn armen-_-
ik was net 16, vond het helemaal zo eng want we waren al een half jaar samen en dit was onze eerste vakantie meteen samen. bij mij ging het ook gewoon heel goed, was heel gezellig, dus ik zou het gewoon doen als ik jou was, tenzij je er echt geen goed gevoel bij hebt ofzo
Dankjewel! Ik heb er zeker wel gevoel bij! Ben echt heel gek op hem. Maar denk dat ik gewoon beetje onzeker ofzo ben over zulke dingen. Dit is pas me eerste echte vriendje
Ik was 15,5 toen ik voor 't eerst bij m’n vriend bleef slapen (was en is nog steeds mijn 1e echte vriendje). Toen waren we al wel langer dan half jaar samen, mocht nog niet eerder van m’n ouders bij hem blijven slapen, zucht …
Geloof dat we wat kaarsjes hadden opgestoken en toen kreeg ik een lekkere massage van hem en toen nog samen filmpje gekeken en in elkaars armen in slaap gevallen.
Dus maak je je er maar niet druk om en geniet er lekker van om in zijn armen in slaap te vallen…
ik heb al jaar lang zelfde vriendje en mag er niet eens bij slaape zwaar jaloers op julie
In de voorjaars vakantie komt myn vriendje slapen, wegaan pas 5 weken maar dan 7 ofzo… ! Maarja er is wel eerder is een jongen hier blijven slapen.
Ik kende mijn vriend ongeveer een jaar toen ik voor het eerste bij hem bleef slapen. We hadden het nog niet een bepaalde tijd, omdat we het niet echt aan elkaar gevraagd hebben… Maar ik ging dus al wel ongeveer een jaar goed met hem om. Ik was toen 14 jaar.
Ik had 3 maanden met me vriendje (ik was 16 hij was 15) toen hij voor het eerst bij me kwam slapen, van mijn ouders mocht het niet, maar die waren er dat weekend niet, dus ja:P Maar toen was er niets gebeurt, ja hand en mond werk enzo maar niets andeers. Hij wou wachten tot we alleebij 16 zouden zijn, en aangezien er 2 weken zaten tussen zijn 16 e en mijn 17e verjaardag was het 2 maandje later ongeveer. Toen gingen we ook met elkaar naar bed voor het eerst.
volgens mij had ik een jaar met mijn vriend toen ik voor het eerst bij hem ging slapen… het was helemaal niet eng… maar het is natuurlijk wel voorspelbaar wat er dan gaat gebeuren dusjah… (meestal dan he)
Ik en M’n vriend hadden 5 maanden ofzo en toen ging ik bij hem slapen waren eerst samen uitgegaan, daarna film gekenen en toen in z’n armen in slaap gevallen:D
Idem !
Ikke bijna anderhalf jaar. We zijn allebei 16 en we mogen nog steeds niet samen slapen. Zucht.
In de eerste maand sliep hij al bij mij maar wel op aparte kamers… zo rond 4 maanden dacht ik ook dat we op 1 kamer sliepen, na een half jaar mocht ik pas bij hém thuis slapen… ook apart… en 7 maanden samen geslapen/in 1 bed
ik was 17
ik was geloof ik 15 of net 16 dat ik bij hem sliep. Ik weet niet eens meer hoe het ging, hij had al wel eens bij mij geslapen, eerst op een matras haha moest van me moeder. Maar daarvoor waren we al samen op mijn bedje in slaap gevallen en kwam mam binnen, ja hij gaat wel op een matras! en erna ging me moeder vragen toen hij hier weer kwam slapen van, waar moet ie slapen, bij jou of op matras ?hihi
heerlijk om er over te praten, goeie tijde tijd Alleen net nu 1 dag uit na 20 maanden:(
Ik was 18 toen ik voor het eerst bij hem sliep.
We hadden toen denk 2 weken ofzo, zijn ouders gingen op vakantie.
Ik was toen nog heel erg verlegen enzo, maar in die week dat ik bij hem was werd dat steeds minder en begon ik me op mijn gemak te voelen, dat was ook de reden dat ik bij hem bleef slapen, zodat we elkaar toch wat beter leerde kennen.
Er is toen overigens nog niks gebeurd ofzo.
Amai amai, hier is dat toch wel anders…misschien zijn ze er in Nederland makkelijker over (ik ben van België), maar ik ben 21, mijn vriend 22, we hebben 2 jaar, en ik mag bij hem thuis nog niet eens samen met hem op z’n kamer zitten…hahaha. Laat staan slapen, dat zal wel nooit mogen. Bij mij thuis mag mijn vriend ook niet blijven slapen hoor, op m’n kamer zitten wel. Nuja, als mijn vriend z’n ouders denken dat we zo niet gaan seksen, ze denken maar.
ik was 15 toen ik voor het eerst bij mn vriend sliep
het was vorig jaar winter
er was ijzel op de wegen, we moesten naar de bushalte
we waren al laat, stapten op onze fiets en probeerden vooruit te komen
de band knapte, dus we moesten lopen wat ook al niet goed ging
we waren er bijna, toen onze bus wegreed
we belden mn ouders op, ‘zou je me willen ophalen’ ?
als reactie kreeg ik: ‘neee veel te gevaarlijk en we hebben allebei al drank op’
dus ik was suuuuuuuuper blij! ik mocht bij hem slapen
en het was echt in 1 woord: GEWELDIG!
heerlijk in zijn armen …
Wij sliepen binnen een week al bij elkaar, maar niet meteen sex gehad toen. Wel gewoon saampjes in 2 persoons bed ^^ super gezellig. Maar omdat we niet bij elkaar om de hoek wonen is dat wel zo handig.
na zo’n 3 weken bleef ik bij hem slapen, gewoon slapen verder niks… (ik kende hem wel al ruim 4 jaar voor we iets kregen…) was een (familie)feestje… en da kon best laat worden dus toestemming van zijn en mijn ouders gevraagd of k dan mocht blijven slapen… en het mocht! matrasje naast zijn bed gelegd… maar daar niet echt op gelegen…echt heerlijk om in zijn armen in slaap te kunnen vallen… ZEKER een aanrader
ik was 13 toen ik voor t eerst bij me vriend ging slapen zelf is hij 17.
maar t was wel heel gezellig en alles maar in t begin was t wel ff wennen, maar heb niet bij hem in bed geslapen want hij was ziek en alles.