De eerste keer sex

ik heb even een vraagje…
en ik vraag het me dus al een tijdje af!
ik lees vaak zoveel dingen… die er mis kunnen gaan bij de 1e keer!
dat het pijn doet… datie er niet in gaat en weet ik t allemaal?
maar terwijl… verkrachters die krijgen hem er toch ook in?:face_with_raised_eyebrow:
het lijkt me namelijk zo genant als het zeg maar ‘niet lukt?’
hoe ging dat bij jullie 1e keer?
in 1x zeg maar ‘goed’??

oke wat een rare vraag… maar ik wil t gewoon even weten

dankje <3

Weet je het is juist grappig als je eerste keer een beetje lomp en raar gaat xD
En wat zou er zo genant aan zijn? Je ziet elkaar zelfs naakt.

Ik heb zo: naarmate je het vaker doet, weet je beter wat je lekker vind, en is het ook een stuk leuker.

Je moet je eerste keer niet al te serieus nemen :3

Het lukt echt wel, hoor. Je moet alleen wel opgewonden zijn en niet zomaar vanuit het niks beginnen. Voorspel is het toverwoord, haha :slightly_smiling_face: Don’t worry, het komt echt goed. En nee, eerste keren zijn nooit fantastisch, maar het wordt alleen maar beter daarna!

haha de eerste keer lukte het dus ook echt niet :stuck_out_tongue: Toen zijn we er maar mee gestopt. Maar het was niet genant ofzo het was juist wel grappig. Bij mij deed de 1ste keer idd wel een beetje pijn. Maar het wordt telkens beter.
Ik zou me er niet te veel zorgen om maken

Bij de eerste keer kan er inderdaad veel fout gaan. En dat hij er soms niet in gaat ligt er vaker aan dat het meisje niet nat genoeg is bijvoorbeeld (niet opgewonden genoeg, of het niet wil).
Dat je dit ineens vergelijkt met verkrachters en dat dit wel altijd lukt. Natuurlijk lukt dit niet altijd. Een meisje verzet zich en wil het niet… Dat lukt nooit zomaar in 1 keer en is pijnlijk. (denk ik dan toch allemaal)

Bij mij ging de eerste keer gewoon goed hoor :relieved:
Deed ook geen pijn, bloedde niet en hij ging er gewoon in :stuck_out_tongue:

Nou bij de eerste keer dat ik het ‘probeerde’ zeg maar lukte het dus niet… en toen zijn we er maar mee gestopt xD …
Maar toen half jaar later is het met iemand anders wel gelukt zeg maar, maar die had zelf wel ervaring enzo… Maar het deed toch wel heeel erg pijn.
Maar toch vond ik het wel fijn enzo.
Haha mijn eerste keer was zelfs in de buitenlucht op een handdoek in Frankrijk met een Engelse xD en niet eens helemaal naakt want daar was het te koud voor! ('s avonds)

Als je genoeg ontspannen bent, lukt het echt wel.
Hij moest de eerste paar keer er wel even ‘doorheen’, deed een beetje pijn, maar verder was het niet rampzalig ofzo. :stuck_out_tongue:

En ach, ik heb me de eerste keer kapot gelachen hoor. Hij had al wel ervaring, maar ik had echt zo iets van: Waar ben JIJ nou mee bezig?
:stuck_out_tongue:

Bij iedereen is het anders, maaaar ik heb het HEEEEEL pijnlijk ervarenn :stuck_out_tongue:
Damnn ben blij dat ik er af ben :grinning_face_with_smiling_eyes:

Volgens mij hoort het de eerste keer gewoon niet allemaal goed te gaan hoor. Bij mij eindigde het in een gigalachstuip omdat zo ongeveer alles wat fout kon gaan ook fout ging :slightly_smiling_face: maar een paar uur later was het uiteindelijk toch zover en ik weet dat iedereen altijd zegt dat het de eerste keer niet goed was maar ik vond het toch wel heel speciaal en jah owkeej, daarna werden de vrijpartijen wel beter maar toch … die eerste keer: ik heb me eerst kapot gelachen maar uiteindelijk was het toch ook heeel romantisch en iets om nooit meer te vergeten :slightly_smiling_face:

Mijn eerste keer was wel lekker! Het deed wel pijn, maar het ging er gewoon in, na beetje duwen. :stuck_out_tongue:

Maarja, ik had vooral genoten van het voorspel. :wink:

wel een leuk topic eigenlijk dus UP

Bij mij eigenlijk geen enkel probleem gehad daarmee. M’n vriend had ook al ervaring, dat heeft wel een beetje meegeholpen denk ik. Ik heb vrijwel geen pijn gehad, vond het juist heel lekker haha.
Het enige wat een beetje stuntelig was dat ik z’n trui uit wilde trekken maar die bleef haken enzo en dat ik allemaal niet zo goed wist nog wat ik moest doen, maar dat maakt het ook wel weer grappig opzich. :slightly_smiling_face: Ik heb er zeker een goede herinnering aan, ook al moet ik inderdaad toegeven dat het erna steeds beter wordt. :laughing:

eerste keer deed geen pijn en ging ook niet perfect maar zo heel bijzonder was het toen niet… hoe vaker hoe beter

Bij mij was de eerste keer in het begin echt grappig, ik had wel een klein beetje pijn, maar daarna werd het toch wel wat fijner :slightly_smiling_face: en dat het na een paar keer steeds beter word hebben jullie gelijk in!

Mijn eerste keer was met een jongen die al erg ervaren was, dus die had zo zijn trucjes. Maar het toverwoord is inderdaad, zoals Monique al zei: voorspel. En dat is niet bij de eerste keer, maar bij alle keren. Want hoe je het ook went of keert, als jij niet opgewonden bent, zal het gewoon nooit gemakkelijk gaan.
En nog steeds gaat hij ‘er niet altijd meteen in’. Als je nat genoeg bent gaat het makkelijk, maar dan moet je soms nog even bijsturen met je handen. Is niet genant, maar misschien wel eng de eerste keer. Maar het komt echt goed, als je samen met de jongen er tijd voor neemt.
De eerste keer is voor sommige meiden wel even doorbijten, en dat was het voor mij ook. Echt gemakkelijk ging het niet, en het was ook niet helemaal pijnloos. Maar daar moet je gewoon even doorheen, en dan wordt het elke keer minder. Niet bang zijn, want dat vermoeilijkt het alleen.

Upje!

bij mij lukte het maar het deed idd wel pijn. doet af en toe nog steeds best pijn maar dat is even en heeft ook zo z’n redenen. ^^"
maar als je gewoon rustig aan doet valt het allemaal best mee.

mijn eerste keer deed helemaal geen pijn
ik bloedde ook niet
ik had nergens last van

het is voor iedereen anders.

Hoe herkenbaar :astonished: hahaha dat bedoelde ik dus ook en het was niet alleen met het uittrekken van de kleren maar ook dat ik niet erg comfortabel lag en toen bewoog ik een beetje (tenminste dat dacht ik) maar raakte hem dus vervolgens behoorlijk hard met mij knie in zijn kruis :flushed: nou ja … toen kwam ik dus niet meer bij … nog een gedoe met zijn condoom ook (weet ik veel hoe dat werkt, dat moet hij toch eigenlijk weten). Het was voor hem trouwens ook de eerste keer dus dat maakte het misschien wel extra moeilijk.

O ja … uiteindelijk een tijdje later lukte het allemaal wel zonder lachstuipen en de keren daarna werd het inderdaad alleen maar beter :slightly_smiling_face: