De eerste keer, nogal wat vragen...

Meid het gebeurt allemaal vanzelf :slightly_smiling_face: Je gevoel wijst je wel aan wat je moet doen :slightly_smiling_face: Geniet er gewoon van!

TIP: Begin eens met meerdere dingen met hem te doen. Zoals beetje voelen. & dan pas echt de grote stap nemen. Dan ben je zijn en hij jouw lichaam een beetje “gewend”.

Jij maakt je druk om dat soort dingen terwijl ik nog zoenen moet ;;$ :cold_sweat:

Niet teveel stressen meid. Het is net als zoenen eigenlijk, je moet je er niet teveel op gaan voorbereiden want dan ben je alleen maar bezig van: hee wat moet ik nu doen, doe ik het wel goed, etc. En zo kun je niet genieten, en dat is hetzelfde met sex. Laat het gewoon over je heenkomen, je merkt vanzelf wel of het goed gaat of niet, en waarschijnlijk lukt het allemaal wel! :slightly_smiling_face:

Maar een tip, ik zou niet meteen all the way gaan, maar misschien eerst even elkaars lichaam leren kennen, handwerk/mondwerk etc, en dan na een paar weken echt seks hebben. :wink:

Ik ben het eens met iedereen hierboven, maar ik geef toch even antwoord op je vragen.
[b]

• Ik neem aan dat je bij de eerste keer onder ligt…wat moet je dan precies doen? Want 't lijkt me ook zo stom om gewoon stil te blijven liggen xD[/b]
    Nou, als je onder ligt kan je niet echt veel doen. Ik zou voor je eerste keer er gewoon voor zorgen dat je wijd genoeg ligt met je benen zodat hij er makkelijk bij kan, en de rest gaat instinctief.
    - Ik zit er dus ook best mee dat ik kleine borsten heb en ik draag dan ook altijd een push up bh. En ik ben een beetje bang om die dan uit te doen, zeg maar….
    Ik heb hetzelfde ‘probleem’ . Ik heb ook vrij kleine borsten en kan dit altijd mooi verbloemen met goede BH’s, maar tijdens sex geef je je wel letterlijk bloot. Je moet proberen om je daar niet te druk over maken. Borsten zijn borsten, en je vriendje is al blij zat dat je borsten hebt, klein of groot. En hij heeft op dat moment wel andere dingen aan zijn hoofd dan na te denken over hoe jou borsten eruit zien.
    - Gaat 't meestal vanzelf dat hij in je komt, of moet je vaak even een handje helpen, de goede richting wijzen om het zo maar even te zeggen.
    Je moet hem wel een beetje helpen. Als hij boven je gaat liggen kan je zijn penis vastpakken en naar de goede plek sturen. Zeg wel dat hij voorzichtig moet doen!
    - zijn er nog meer tips om bij op te letten als je het voor de eerste keer doet?
    Zorg ervoor dat je niet gestoord kan worden en neem uitgebreid de tijd. En als je het toch niet wilt dan moet je het op tijd aangeven bij je vriendje, ook als het pijn doet.

Ik zit een beetje in dezelfde positie als jij haha…
Ben er ook wel een soort van klaar voor denk ik!
Maar ik zou idd niet in een keer beginnen met het echte werk, maar het een beetje opbouwen. En wat kleine borsten betreft, ik heb zelf net AA en draag net als jij vaak push-upbeha’s, maar mijn vriend boeit dat echt niet hoor ;p
Hopelijk heb je hier iets aan!

Bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:
't rare is alleen, dat ik het hand en dan vooral mondwerk ongeveer nog als een groter probleem zie.
Ik kan niet snappen dat jongens het lekker vinden om je te beffen…dan moet ik toch echt supervies zijn?

ja dat lijkt mij ook supervies, ik heb me voorgenomen om nooit in mijn leven mondwerk te gaan doen xD hoe dom dit ook mag klinken haha:P

Er zijn jongens die het heerlijk vinden om het te doen bij hun vriendin, en sommigen hebben er niet zoveel mee. Ligt dus aan de jongen.
Zolang jij je daar schoonhoudt hoeft het dus helemaal niet vies voor hem te zijn… en als hij echt lief is, dan wil hij jou juist graag laten genieten. Tenminste, dit is hoe ik het zie.

En dat je je voorneemt om nooit mondwerk te gaan doen… tja, ik snap dat niet zo goed. Ik ben absoluut niet vies van mijn vriend en ik weet dat hij zich goed wast. Ik vind het heel fijn en opwindend om te zien hoe hij geniet als ik hem verwen. Ik doe het graag voor hem :slightly_smiling_face:

Maar lijkt het jou vies dan om een jongen te pijpen?
Dat is eigelijk gewoon hetzelfde

Dat zei ik vorig jaar ook nog, maar het is al gebeurd haha

Helemaal mee eens! Zorg dat je weet hoe alles gaat bij hem ook. Dan weet je ook goed waar je aan toe bent, en is de stap helemaal niet zo groot meer…

Eigenlijk gaat het allemaal wel vanzelf. Ik lag mn eerste keer ook gewoon stil onderop, je kunt een beetje meebewegen wel. Over je borsten moet je je niet druk maken, ik heb het zelfde. Het was mijn vriend niet eens opgevallen. Volgens mij zien jongens dat ook gewoon niet xD Een beetje hulp met naar binnen komen is misschien wel nodig, maar dat lijkt me vrij normaal. Maar goed, als jullie elkaars lichaam kennen door voelen enzo, dan is het echt een stuk minder eng hoor. Maak er gewoon een romantische avond van, dat is een stuk relaxer xD

Same here xd

je moet zoiezo zorgen dat je een huis voor jezelf hebt, dat je je niet druk hoeft te maken over of iemand het hoort of er iemand binnenkomt ofzo.

en als je het allemaal spannend vind zou je misschien eerst met hem kunnen douchen, dan hebben jullie elkaar helemaal bloot gezien (want uit je verhaal neem ik aan dat hij je borsten nog niet gezien heeft) het maakt niet uit hoe je er uit ziet en hoe groot of klein je borsten zijn, samen douchen vind ie geweldig geloof me :slightly_smiling_face:.

en als je dan in bed ligt gaat het waarschijnlijk vanzelf. dan hoef je het ook niet persee al te doen, maar kan je gewoon wennen aan knuffelen zonder kleren aan en een beetje aan elkaar zitten… (dat is zoiezo altijd fijner als je schoon bent)

nog wat ‘tips’
-probeer je te ontspannen, als je vlak van te voren toch denkt dat je het liever niet wil kan je je niet helemaal ontspannen en dan doet het waarschijnlijk zeer, dus dan moet je dat gewoon tegen hem zeggen.
-hoogstwaarschijnlijk komt hij heel snel klaar (als het ook zijn eerste keer is zoiezo denk ik xD) maar dan moet je weten dat het steeds beter word naarmate je het vaker doet.
-zoiezo, doe het veilig want we hebben hier geen zin in nog een topic over of je zwanger bent… (edit, je bent 17, je weet wat je moet doen, toch laat ik het staan voor kindjes van 13 die nog niet weten dat ze het veilig moeten doen en dit topic lezen^^)
-als je aan de pil bent en besluit het zonder condoom te doen, moet je naar de wc gaan (plassen) vlak nadat je het gedaan hebt, hoeft niet meteen natuurlijk, maar anders kan je *net als ik* zo met een blaasontsteking of iets anders naars zitten…
-ja miss moet je hem even helpen of dat doet ie zelf, maar dat ding heeft ook geen ogen.
-en sommige jongens vinden het gewoon leuk om te beffen. maar dat is waarschijnlijk (zoiezo de eerste keer) een beetje ongemakkelijk voor jou, maar als je je gewoon gewassen heb is er voor hem niks aan de hand en moet je er gewoon van genieten :slightly_smiling_face:

mij lijkt het dus ook gewoon niets om gebeft te worden, niet eens omdat ik hetn iet lekker zou vinden (duh waarschijnlijk wel) maar, het idee dat hij dat wilt? begrijp ik niet… maarja schijntdat jongens opgewonden raken van je punie-geur … :’) maar ik zou me “schamen” ofzo.

ik moest er eerst ook niet aan denken, maar als je je gewoon net (samen) gewassen hebt is er echt niks aan de hand toch? dan ruikt ie niks en proeft ie niks. en je kut is gewoon niet mooi, maar daar hoef je je toch niet voor te schamen, ik vind piemels lelijker hoor…

hahaha ja piemels zijn lelijker. mischien moet ik me er ook maar overheen zetten maarja NU moet ik er nog niet aan denken.

Nou ik zat de 1e keer bovenop… :stuck_out_tongue: Hij was geen maagd meer (vind ik eerlijkgezegd wel jammer, natuurlijk is het handig dat hij je kan ‘leiden’ maar ik vind het toch geen leuk idee… maarja) dus het ging allemaal beetje vanzelf. Doe het pas als je er ECHT klaar voor bent anders kan het ook pijn doen omdat je je niet echt ontspant!

Verder heb ik ook kleine borsten, maar de meeste jongens maakt dat niet uit hoor :stuck_out_tongue: Als je wat met m hebt lijkt het me dat ie je leuk vindt, en dus ook je borsten :stuck_out_tongue:

Je moet gewoon meebewegen, het gaat allemaal vanzelf.
En van je borsten kan je niks aan doen, moet hem maar niet voor de gek houden he. :tipping_hand_man: