de eerste keer mastruberen.

hallo.

mijn vriend en ik hebben nu al 5 maanden met elkaar.
gisteren heeft mijn vriend me voor het eerst gevingerd. het ging eerst heel rustig en daarna ging het steeds sneller. ik ben zelf nog maagd. en ik heb mezelf nog nooit gevingerd. ik vond het wel fijn het ging goed. alleen op een gegeven moment begonnen mijn benen te trillen en mijn lichaam kreeg steeds van die twitches (schokkende spastische bewegingen) ik wet wel van me zelf dat ik geen orgasme heb gehad want ik had daarvoor al wat research gedaan naar het krijgen van een orgasme. en als je dat krijg is het zeker wel duidelijk dat je er een hebt en dat merk je wel. maar dat had ik niet ik had wel zoals ik eerder al zei, van die twitches. het vingeren vond ik wel fijn alleen die twitches waren zo raar. en het ging vanzelf ik had totaal geen controle er over. alles begon te trillen. mijn vriend zelf was er wel blij mee want volgens hem deed hij iets goed zei hij. wat ook waar was.
maar ik vond het trillen niet echt fijn en hoopte eigenlijk dat het zou stoppen.
gaat het vaker gebeuren en is het normaal en kan ik er iets tegen doen?

ik waardeer het erg als ik wat verduidelijking kan krijgen hier bij. :slightly_smiling_face:

Dat heb ik als die net bij n verkeerd plekje zit zeg maar

maaar het voelde niet verkeerd tho :slightly_smiling_face:

Is normaal.

Dat is idd normaal, er zitten genoeg spieren/zenuwen daar beneden en bij stimulatie word dat gevoeliger. Als dat het geval is en je gaat door dan trekken je spieren samen dus ook die in je benen. Daar krijg je die trekjes van

Don’t worry. Ik maak ook de meest spastische bewegingen, heel erg normaal. Probeer gewoon te genieten en te ontspannen. :slightly_smiling_face:

owe okey dank jullie wel xox

Waarschijnlijk was je erg gespannen zonder dat je het zelf doorhad, als hij dan tegen een gevoelig plekje aankwam dan ga je rare bewegingen maken ja.