De eerste de beste?

Haai,

Ik vroeg me iets af,
Zijn er hier mensen die nog steeds samen met hun allereerste vriendje zijn? Dat ze niet verder hoefden te zoeken dan hun eerste liefde, dus dat de eerste de beste is? :stuck_out_tongue:

Bij mij is dat wel het geval, ik ben nu al meer dan anderhalf jaar samen met mn allereerste liefde :slightly_smiling_face:
En ik vroeg me af of er dus meerdere mensen hier waren die dat ook hadden xD

Als je me kleuterliefdes niet meetelt wel.

Ben echt voor het eerst echt verliefd, niet zo een kleuterliefde.
Heb volgede maand 2 jaar :slightly_smiling_face:

Mijn neef is getrouwd met zijn eerste liefde getrouwd, en die hebben nu een kindje.

Stiekem hoop ik nog dat ik ooit weer bij mijn eerste liefde terecht kom, het zou me niet verbazen. Het was heel duidelijk dat we veel om elkaar gaven, maar toen waren we te verschillend voor een goede relatie.
Mijn eerste échte vriendje was zeker niet de beste :’)

Leuk dat het zo goed gaat in jullie relaties!

Jup, we zijn nu bijna 1,5 jaar samen :slightly_smiling_face:
Wat ik nog steeds geweldig vind, is dat mijn oom en tante al vanaf hun 15e bij elkaar zijn :grinning:

Hij is wel mijn eerste echte vriendje
en we zijn nu iets meer dan 8 maanden samen
maar ik had al wel een andere liefde voor hem
helaas hebben we nooit gekregen, door iets heel doms
maar ik ben denk toch gelukkiger met mijn eerste echte vriendje
:smiling_face_with_three_hearts:

Ja, we zijn 15 maanden samen (1 jaar en 3 maanden dus). :slightly_smiling_face:

Wauw! egt super allemaal

Zo dat had ik niet verwacht! :slightly_smiling_face:
Heel mooi ^^

nope. hij is niet mijn eerste vriendje maar we zijn wel al lekker meer dan 1 jaar samen! <3

die vriendjes hiervoor waren toen ik 13, 14 en 15 was. en toen ik 2 was dan hahaha.
nu ben ik 16 ^^
kreeg met hem toen ik net 15 was.
iets daarvoor had ik nog een ander vriendje maar die heb ik gedumpt omdat ik die andere (mijn vriendje nu dus) véél leuker vond hihi :blush:best wel slutty.

mijn eerste echt vriendje, was niet mijn eerste echte grote liefde ben ik achter gekomen.
t vriendje wat ik nu heb, is mijn eerste echte grote liefde. door heb weet ik pas echt wat verliefd zijn is

Voor hem heb ik ng een relatie gehad van een weekje maar dat tel ik niet mee als ‘echte liefde’, dus eigenlijk ben ik nu nog altijd bij mijn eerste echte liefde (al 2 jaar en 10 maanden) :slightly_smiling_face:

Ik ben nu ruim 8,5 maand samen met mijn eerste vriend.
Dit is trouwens ook de eerste jongen op wie ik verliefd ben :slightly_smiling_face:

idem.