De eerste date

hello,

komende maandag heb ik mijn eerste date ooit en met mijn crush.
alleen was mijn vraag: waar ga je het op je eerste date over hebben?

xx

up

dat is bij iedereen verschillend, meestal gaat dat wel vanzelf hoor :slightly_smiling_face:

Over welke standjes je het liefst doet

I died

Ligt eraan wat je gaat doen? Ik ga best vaak bij de eerste date met iemand naar de film, en dat is dan wel een fijne afleiding als het bijvoorbeeld stil valt. Maar meestal leidt het zich allemaal wel vanzelf, en als je geen klik voelt merk je dat snel genoeg!

jij bent geweldig :’)

pgggfgggahahahahah

Als die klink er is kun je dagen met elkaar praten, dan moet de eerste date ook wel lukken.
anders merk je het vanzelf.
heb nu zelf een jongen ontmoet kan dagen met hem praten, en vooral de humor niet vergeten. hij is alleen niet zo knap “but i don’t care” :flushed:

^ waarom zeg je het dan

Gewoon elkaar beter leren kennen :wink: Laat hem wat over zichzelf vertellen, vertel zelf wat over jezelf… Maar niet te veel natuurlijk, je moet wel iets overhouden voor date nummer 2.

Oh ja, en vooral niet over ex vriendjes of iets dergelijks beginnen, dat komt nooit goed over… :wink:

Waar kennen jullie elkaar van? Je kan dan sws daar over praten en als je eenmaal aan de praat bent kom het wel goed :slightly_smiling_face:

Tuurlijk wel.
‘Ja, mijn ex was echt een lul joh.’ Heb je zo een uur volgepraat.

Negeer Henk maar :wink:

Je moet niet op een date afstappen met allemaal gespreksonderwerpen in je hoofd :wink: Dat komt vanzelf wel! Laat het spontaan zijn. Anders wordt het net zo’n interview.

Dit ja!

ja idd vooral spontaan zijn. praat over gemeenschappelijke dingen bv school ofzo…
succes!

Hee ik had ook een eerste date, maar het praten ging eigenlijk vanzelf ^^ Probeer gwn jezelf te zijn en niet te verlegen xD

:grinning_face_with_smiling_eyes:

ik ken hem van werk maar ben nu gestopt met dat werk en nu wil hij met mij afspreken in de starbucks en ik praat al 3 dagen non stop met hem en ook in de avond als we gaan slapen zegt ie slaap lekker xxx :kissing: :slightly_smiling_face:

Niet over nadenken van te voren, komt vanzelf wel!

Mijn huidige vriend en ik hadden niet bepaald diepgaande gesprekken op onze eerste date, ging over drugs, feesten, met wie we gezoend hadden enz. :’) Maar er vielen geen stiltes en we hebben veel gelachen, dat is het belangrijkste denk ik. Diepgaande gesprekken komen later wel.