De eerste date met je huidige vriend

Tell me 'bout it :slightly_smiling_face:

Nou mijn eerste date was niet zo bijzonder eigenlijk, ik ken me vriend al 7 jaar maar hadden elkaar al zo 5 jaar niet meer gezien. Heb in die tussentijd ook 4 jaar een relatie gehad. Via facebook kwamen we elkaar eigenlijk weer ‘tegen’.

Veel gepraat via facebook en ongeveer 5 dagen later ging ik naar hem toe. Het was midden in de zomer, en zijn toen een stukje met zijn hondjes gaan wandelen en een ijsje gaan eten haha. Het voelde eigenlijk ook niet echt als een date maar het was wel super gezellig!

Ehm, niet heel speciaal.
We keken bij hem thuis een film en op het einde, vlak voor ik weer weg ging heeft hij me gezoend.
Mijn eerste keer. Waaah! :x

Ik had niet echt een eerste date, omdat ik hem op vakantie tegen kwam, met hem heb geslapen op het strand. In nederland ging we naar het park, uit eten, en naar de film, en daarna hebben we een hotel genomen XD

Nou we waren hele goede vrienden, en toen gingen we een keer naar een museum voor school, en toen begon hij een beetje om te slaan zegmaar (hij wist wel dat ik hem helemaal geweldig vond haha).
Toen vroeg hij of ik binnenkort nog eens buiten school wilde afspreken, en dat hadden we een paar dagen later gegaan. Ik denk dat je dat ook meer als een ‘eerste date’ kan beschouwen. We hebben gezellig gepraat, wat rondgelopen, op een bankje gezeten. Hij vroeg of ik hem nog steeds leuk vond, en zei bijna letterlijk dat hij mij ook heel erg leuk vond. Toen moesten we terug naar het station want hij moest de trein halen, dus toen zei ik dat hij nog 1 minuut moest blijven zitten, en toen heb ik hem gekust haha.
En nu zijn we weer een tijdje samen, en is die kus het beste wat ik ooit heb gedaan. (:

We kennnen elkaar via internet en hadden onze eerste date in Amsterdam. Bij aankomst had hij een kadootje voor me meegenomen. We hebben rondgelopen gekletst en zijn uit eten geweest. Hij heeft me met een smoes gekust haha het klinkt stom maar het was echt liefde op het eerste gezicht :relieved: Sinds die date zijn we nooit meer uit elkaar gegaan. We zijn nu inmiddels 7 jaar samen en ben nu 4 maanden in verwachting van ons eerste kindje !!!

Heb hem leren kennen via via (internet) was toen we 12 waren nooit echt wat gezegd ofzo tot ik 15 was en hij me vertelde dat die in de buurt kwam wonen :slightly_smiling_face:
toen afgesproken thaths it

Ik kende hem eerst ongeveer alleen via gezicht, daarna zo’n 5 maanden via internet. Niet de ideale manier, maar hij was best verlegen en zo heb ik hem redelijk goed leren kennen. Ik heb toen ook gezegd van ja of we gaan nu afspreken, of het is afgelopen (ik had geen zin in een msnrelatie haha). Toen hebben we afgesproken, ik was heel zenuwachtig maar het was alsof ik hem al jaren kende, en toen ik wegging hebben we voor het eerst gezoend. Nu bijna 3 maanden officieel samen maar dat wordt nog veel en veel langer (:

haha oooh heerlijk:)
ik had hem al een half jaar niet gezien, want we hadden zegmaar geen reden en hij woont 2,5 uur met de trein van me vandaan dusja, geen reden dus.
maar toen bleek dat we elkaar toch wel leuk vonden dus wij elkaar een beetje uitdagen enzo, lees: je mag kiezen waar je een kusje wil. op je wang, op je neus of op je mond.:stuck_out_tongue: Dat zou dan “gebeuren” tijdens een repetitie van het orkest waar we allebei in zitten.
Helaas kreeg hij met z’n skivakantie een enorm ongeluk waardoor hij zijn heup en alles in die omgeving op 5 plekken gebroken had, dus die repetitie ging niet door. Toen ben ik maar naar m toe gegaan en ik werd opgehaald op het station door zijn moeder. MIJN GOD, ik voel die hartkloppingen nog(A)
Omdat hij alleen maar kon liggen, lag ik op onze 1e date na 10 minuten al bij hem in bed:'D (en ik was toen helemaaaal geen type die zomaar bij een jongen in de buurt kwam, dus daarom was het zo komisch)
maargoed, ik daar de hele dag geweest, extreem geblunderd met zoenen want dat was m’n eerste, film gekeken, meegegeten en alles. Echt holy crap nog nooit zo iets engs gedaan;p maar het is helemaal goed afgelopen want het is meer dan een jaar geleden gebeurt en nog steeds super gelukkig:)

achterop z’n scooter, rondje over de boulevard, warme chocolade melk bij een restaurantje, even door de stad en bij de subway gegeten haha.
Was wel een leuke dag =)

Met mijn ex, we gingen naar een plaatselijke kroeg, kwamen bekenden tegen, deden een bierspel, werden dronken en sloten af met een zoen. Haha wat verschrikkelijk, was toen net 16 XD Toch 4 jaar volgehouden met elkaar (vraag me niet hoe XD )

Onze eerste, officiele date was bij hem thuis… Hij had lunch voor mij gemaakt en we gingen dus samen eten en heel gezellig praten! De middag was zo voorbij en toen bleef ik ook avondeten (dus ik had zijn ouders ook meteen die dag al ontmoet) en daarna gingen we wandelen en bleven we hangen in een speeltuin en toen zoenden we voor het eerst en vroeg hij me “verkering”
Nu alweer een jaar geleden :grinning:

De eerste ‘onofficiele’ date was als ‘gewoon vrienden’. We wilde allebei heel graag de nieuwe Sherlock Holmes zien, maar onze andere vrienden wilden niet (zei hij, maar achteraf bleek dat dus niet zo te zijn! haha). Dus we gingen met z’n 2en! Daarna gingen we in 't cafe nog thee drinken (is ons ding). Heel spannend, want ik wist niet of hij me leuk vond en vice versa. Op een gegeven moment kwamen zijn broer en nog een vriend ons tegen en erbij zitten. ‘Dus… is dit een date?’ en hij zei meteen ‘Nee! We zijn gewoon vrienden! blablabla’ dus ik was meteen alle hoop verloren. Ik heb hem wel een kus op z’n wang gegeven op het einde.

En nouja, ongeveer een week later kwamen we erachter dat we elkaar leuk vonden en een paar weken later was onze eerste date. We gingen in datzelfde cafe wat drinken (gelukkig kwamen we niemand tegen) en dat was echt supergezellig! We hebben heel veel gepraat en hebben elkaar echt leren kennen. Op het einde gezoend, wat om eerlijk te zijn niet heel gesmeerd liep door zenuwen, maar gelukkig zit dat nu wel goed, haha.

Wij gingen bij onze eerste date schaatsen. Was super romantisch, hand in hand geschaatst en in het midden van de schaatsbaan zoende hij mij voor het eerst. Ben super blij dat ik hem heb leren kennen en ben ook echt heel verliefd op hem!

Tijdens de eerste date gingen we wat drinken. Ik was hartstikke zenuwachtig. Op het einde had ik een cadeautje van hem gekregen wat hij mee had genomen van vakantie. Was echt heel lief! Nu hebben we het alweer 15 maanden :slightly_smiling_face:

Aahw! Dit geeft mij echt goede hoop. Ik ken nu al 2 jaar een jongen, via internet. We vinden elkaar al die tijd al leuk, maar we zijn allebei best verlegen en durven niet af te spreken. We willen het wel, maar durven niet. Ik zit echt te twijfelen of ik het gewoon moet doen. Volgende maand is er een feest in zijn woonplaats, waar ik met een paar vrienden naartoe ga. Het is 2 uur reizen met de trein, dus best wel een eindje. Maar ik weet dus niet of ik de moed heb om hem daar te ontmoeten.
Dit is een beetje offtopic, maar ben in ieder geval blij om positieve verhalen te horen hier op girlscene (:

De eerste date was dat hij langskwam op zn fietsje 's avonds. We wilden elkaar wel eens goed kunnen bekijken haha, want ik kende hem van het uitgaan en hij werkt als barman. En ik was beetje vergeten hoe hij eruit zag hehe. ;p Duss maar hij beviel heel goed en ik ook bij hem. Toen gingen we schommelen en we hebben uuuuuren gepraat :grinning:! Was echt superleuk. Op het einde hadden we gezoend, ik weet het, slecht voor een eerste date, maar het was echt super! Ik heb alleen nu nog net geen 2 maanden met hem … Niet zo lang dus haha!

Het was augustus en er was een soort van theaterfestival in de stad (overal in de stad allerlei voorstellingen waar je heen kon) en hij nam me mee naar een voorstelling. De voorstelling was buiten aan het water en heeel grappig. Dus toen besefte ik dat 'ie humor had (+10). Toen het eenmaal donker en kouder werd, mocht ik z’n jas lenen en hij hield telkens de deur voor me open. Dus toen besefte ik dat 'ie een hele galante jongen is (à la boyfriend material, +10). Die date was voor herhaling vatbaar, want dat was nu anderhalf jaar geleden en we zijn nog steeds bij elkaar! (+100)

We gingen toen we uit waren van school eerst in het gras wat praten in het zonnetje. Toen naar de stad een ijsje halen en rondlopen, uiteindelijk liepen we door naar mijn huis en had ik hem meteen voorgesteld aan mijn ouders. Toen gingen we nog even trampoline springen en liet ik het huis zien, en toen bracht ik hem naar de bus. En nu zijn we bijna 2 jaar verder ^^

onze eerste date was niet zo’n groot succes en dat kwam door mij. hij nam me s’avonds, na een leuk dagje bij hem thuis, mee uit eten bij de pizzeria. Ik had die dag al een beetje buikpijn en bij het eten voelde ik me al helemaal niet lekker. we zaten ook nog 'ns dicht bij de keuken waardoor ik me echt beroerd begon te voelen en ik stond op het punt om te kotsen! wat gelukkig niet gebeurd is! hij was wel heel lief en belde z’n moeder en toen hadden ze me naar huis gebracht. Mijn fiets stond nog wel bij hem, dus die moest ik nog ophalen en toen hadden we voor het eerst gezoend! We zijn nu al zo’n 9maanden samen en we hebben zelfs nog nooit ruzie gehad haha!