De echte parfum van Flormar Touch?

-

Geen idee. Up

UP

weet ik veel sorry

Dankje!

En je vriend weet niet meer van waar hj dat geurtje heeft gekocht?
Misschien handig om een foto van het flesje hier te plaatsen :grinning:

inderdaad, weet hij dat niet meer? Of praten jullie niet meer met elkaar? En anders een foto van de fles, kan wel helpen.

Paars en rond doet mij alleen maar denken aan Cacharell, AmorAmor Temptation.

Verder zou ik het niet weten…

amor amor is het zeker niet.
Ik spreek hem zoiezo niet meer, maar de parfum had hij op vakantie gekocht. Maar aangezien je in nederland ook altijd kraampjes hebt met neppe geurtjes enzo. Ik dacht die hebben ze dan ook vast wel in Nederland. Want ja, uit eindelijk zijn ze meestal allemaal ongeveer het zelfde. Ik zal proberen een foto te maken!

ik heb een foto gemaakt!

waarschijnlijk is het wel een bekend geurtje anders wordt hij niet nep gemaakt, maar ik kan je niet helpen upp

Misschien is er wel geen “echte” van. Hier verkopen ze hem: http://www.eczanemizde.co…Flormar-Touch-Parfum.html
Maar daar heb je denk ik neit zo veel aan :stuck_out_tongue:

ik koop altijd de nagellak van flormar die zijn heel goed en goedkoop maarik koop ze dus wanneer we op vakantie zijn in turkije…volgens mij is het merk ook door ze overgekocht…dus als je op vakantie naar turkije gaat kun je het volgens mij wel zeker vinden of iemand anders die gaat.kun je effe het merk en naam zeggen en dan kunne ze het voor je kopen…

ooh is het turks?! nou dan weet ik in elk geval al iets meer haha.
Mijn ex had m in roemenie gekocht.
Misschien is het dan geen na maak als flormar een hele lijn is.
Ik hoop dat ik een nederlandse site kan vinden die het verkoopt. Ik kwam alleen uit bij touch van esprit ofzo.

Ik kan helaas alleen een winkel in heerlen vinden die dit merkt verkoopt. Maar alleen de make up ervan :frowning_face: de nederlandse site van flormar ligt eruit

probeer ebay?

0 results :frowning_face:

is die niet van de op=op?

Denk het niet. De parfum staat wel op de turkse sites, maar daar heb ik niks aan :stuck_out_tongue: