de dungeon in Amsterdam: aanrader?

hoor er wel eens wat over,
nou ja… vroeg me af of het het geld waard is, of het echt leuk is :stuck_out_tongue:

Ik hoorde dat het best wel saai is… maar verder geen ervaring

Ik vond het wel leuk, het is niet echt super eng ofzo, maar het is ook zeker niet saai =) Omdat wij nog geen 18 waren weigerden ze ons eerst, omdat er een ‘verantwoordelijke’ moest zijn. Wij dus denken dat het super eng is. We zijn er uiteindelijk toch ingekomen ^^ Maar achteraf was dat van die verantwoordelijke een beetje onzin.

ik ben naar die in londen geweest en die vond ik dus best wel doodeng…
maarja toen was ik iets van 12 ofzo… ik wil nog wel graag een keer naar
die van amsterdam, dus ik wil ook wel weten hoe ie is!

Nee, stelt in principe niks voor. Redelijk saai en amateuristisch.
Ga er alleen niet in als je claustrofobie hebt, geen aanrader x]

Wat is het?
Zo’n eng spookhuis net als in Londen?
Ik weet het echt niet… :flushed:

Wij waren er met school geweest. Ik had er helemaal zin in en ik natuurlijk stoer doen dat ik dat zéker wel durfde, toen ik binnenkwam werd ik gelijk claustrofobisch. Vooral de lift was heel klein en bleef haken bij ons. Ik ga er in ieder geval nóóit meer heen. :pensive:

geen idee. Die in londen was best vet! (especially the part waar je in zo’n donker spiegel doolhof zit, lees: Heee er komt iemand naar me toe, misschien weet zij hoe we hier uitkomen… Hoi… hoi… *waarom stopt ze niet?* AAAAU *loopt keihard tegen de spiegel*)

waarschijnlijk niets voor mij aangezien ik zó snel schrik!

Ik vond het wel eng, maar meer omdat je jezelf bang maakt:P
En als het donker is weet je niet wat er gebeurt en er elk moment een griezel voor je neus kan staan
vond het wel leuk om is te hebben meegemaakt zeg maar

Ik was er ook met school naartoe, ik vond het best lame. Je kunt je geld en tijd beter besteden als je in Amsterdam bent ^^.

Ik ben in York (Engeland) naar de Dungeons geweest, dat was echt eng!
Hier ben ik nog niet geweest…
In mei ga ik erheen in Londen! :grinning:

die heb je ook in A-dam
en bij ons was t ook zo dat het helemaal donker werd en je ineens iemand voor je neus hoorde adememen en fluisteren in je oor dus dat was opzich best leuk. ik vond t helemaaal niet eng, t was eerder leuk om mee te maken en gwn wel lollig :grinning:
en er waren lekkere italianen :stuck_out_tongue:
(ik bn btw geweest in A-dam)

Ik hoorde van mijn neef dat het z’n geld niet waard was, maar hij is ook niet snel bang te krijgen XD :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vond het wel een beetje eng, maar vooral gewoon leuk.

Yep is leuk (;

Niet echt iets voor mij, als ze me bang proberen te maken dan moest ik juist heel erg lachen en dat is niet de bedoeling geloof ik…

ik wist dus serieus niet wat het was, ik dacht eerst een discotheek ofzo, had er weleens iets over gehoord, lees ik allemaal reacties dat het eng is enzo dus ik zo wt**? haha en toen viel het kwartje