de dood of leven

Als eerst wil ik jullie zeggen dat het niet anoniem hoeft te zijn , want als je de belangrijkste , beste , meest waardevolle persoon in je leven niet meer kunt vertrouwen of dat je weet dat hij eigenlijk niet meer om je geeft dan heb je niks meer te verbergen !!

Ik ben een moslims meisje en vandaag ben ik 15 jaar geworden, Ik toon en zal me hele leven respect tonen voor andere of ongelovigen. Mijn familie is anders dan ik onze gedachtes en manier van denken.

Het begon allemaal deze zomer. Ik mocht van mijn ouders op vakantie naar Turkije ( Izmir) omdat ik het heel goed deed op school. Op een dag in Turkije was er een bruiloft van een kennis. De trouwfeest was buiten en ik hoorde mijn ooms met elkaar praten, het is eigenlijk wel onbeleefd om af te luisteren maar die avond zeiden ze dat mijn vader vreemd was gegaan met een marrokaans model. Hij was voor mij de beste , de dapperste vader die er bestaat , maar toen ik dit had gehoord geloofde ik het niet meteen. Maar vervolgens had ik mijn moeder die op dat moment in Nederland was gebeld en gevraagd of ze er iets van wist , Ze zei dat hij al 4 JAAR VREEMD gaat. En op dat moment dacht ik van papa jij zei tegen mij dat je een goed moslim bent. Toen zei ik tegen mezelf van moslim zijn kan niet door het alleen te zeggen je moet, als je moslim bent geloven dat allah 1 is en dat je boek de kuran is. En je houden bij je geloof. Die nacht wist ik niet meer wat ik moest doen . Okey de enigste maar wel een grote fout wat ik gedaan heb is dat ik in mijn eentje in turkije ben gaan lopen omdat ik turkije niet goed genoeg ken, maar dat komt vooral door wat er was gebeurd. Ik was ongeveer 6-7 uur vermist, want ik was verdwaald en ik kon de weg niet terug vinden. Gelukkig hadden mijn ooms mij gevonden , maar wat er toen gebeurde !!

Ze zeiden tegen mij dat ik die nacht gewoon met jongens had afgesproken. Ik zei dat het niet waar was , maar nee ze geloofden mij niet . Ik had niet verteld dat ik was gaan lopen omdat mijn vader vreemd ging , want ze mochten niet eten dat ik het wist. En ook al ik zal hem noot verraden

Als iemand naar mij een steen gooit dan geef ik een roos terug !!

1 dag later bracht mijn oom mij naar een verre plek, Hij wilde mij eigenlijk vermoorden , want hij had een pistool bij zich toch heeft hij het niet gedaan. Hij heeft tegen mijn vader gezegd dat ik die nacht met jongens had afgesproken en toen ik terugkwam in Nederland zei mijn pa : JIJ BENT MIJN DOCHTER NIET MEER HOER ROT OP !

Toen dacht ik bij mezelf van heb je me eigenlijk ooit geloven , waarom vertrouw je me niet ik ben je dochter al ga ik dood en ik doe zoiets niet, maar wat nog erger was dat ik hen nu niet morgen niet nooit meer wil zien omdat hij een leugen heeft geloven wat eigenlijk door hem komt en dat hij vreemd is gegaan en waarschijnlijk nog steeds door gaat waar bijna niemand behalve mijn ooms , moeder en ik het alleen weten

Wat ik nog wil zeggen is dat ik zelf een zelfmoordpoging ben gaan proberen door mijn pols te snijden, Omdat ik ben bedrogen door mijn ( vader ----> niet meer).

Ik heb spijt. Want ik kies voor blijven leven niet om te laten bewijzen dat ik zoiets niet gedaan heb maar omdat ik een leven wil hebben die ik verdien en in de toekomst andere mensen wil helpen !!!

Ik weet dat sommige het niet zullen geloven maar ik ga hier geen grap over maken als ik met de dood wordt bedreigd

twee keer plaatsen heeft dan weer geen nut …

Ah, wat heftig! Alles gaat goed komen, heb vertrouwen erop! Ik ben ook Turks, ik ben ook moslim, en ik kan je zeggen dat ik dit niet normaal vind van je vader. Het is je vader, je vader (!), waarom wou hij je überhaupt vermoorden? Doe even fucking normaal man, dat slaat helemaal nergens op, als ik zo’n vader had, was ik allang van huis gevlucht. Dit moet jij niet doen, je bent pas 15 geworden (gefeliciteerd trouwens).

Sorry, ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen, want zoiets heb ik nog nooit gelezen/meegemaakt, dat je vader je dreigde met een pistool en ALLEEN maar omdat je met jongens omging, wat helemaal niet waar is, ben je zijn dochter niet meer, maar hij gaat zelf wel vreemd?

Ik zou echt snel hulp gaan zoeken, wat je vader doet is helemaal niet normaal, vertel het aan iemand. Daarbij vind mijn vader het goed als ik een vriendje krijg (dat had hij me zelf verteld), en gaat hij mij niet dreigen met een pistool.

Ik wens je heel veel sterkte en succes, en nogmaals ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. :sob::muscle:

Je verhaal was trouwens ook een beetje onduidelijk, en ik twijfelde of dit een troll is maar oke.

Ja heel erg allemaal natuurlijk maar wat is nu je vraag?

hartstikke bedankt , hulp zoeken dat weet ik niet precies want dan staat het leven van mijn moeder op spel. en ik zal niet leugens vertellen over deze situatie in de tussentijd dat ik met de dood wordt bedreigd

Ja sorry mijn vraag is wat moet ik nu doen

Hmm, lastig. Sorry maar dan zou ik echt aangifte doen bij de politie. Hoe kun je hem je ‘vader’ noemen?

Ik ben echt en ik heb niet een e maar een u in me naam omdat de BOM is. Ik besta en ben het buurmeisje van haar buren ben. Ik besta dus en zeg niet dat we trollen zijn. Door jullie reacties durft ze niet meer op girlscene. Jullie hebben haar dus juist bang gemaakt.

Er zijn idd heel veel ECHT HEEL VEEL serieuze tips gegeven. Daarnaast zijn wij maar meisjes die je niet kent, hoeveel hulp kunnen we geven dan alleen de tips die ook nog eens heel goed zijn. Maar daar word niet op gereageerd.

Jullie IP komt idd niet overeen.

Maar dan nog is dit vreemd en naar, dus ik snap de reacties. Al zie ik meer goede reacties dan negatieve reacties.

Maar goede reacties die ga je nu niet meer krijgen, denk ik.

Ik hoop dat je wat aan de tips hebt gehad, en kan jij niet bij paardenjus wonen? Tijdelijk, aangezien ze zo’n goede vriendin is?

Paardenjus :grinning_face_with_smiling_eyes:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahaha achilles

wat is er funny?

PAARDEN JUS

Hahah kut Ellen stop. :grinning_face_with_smiling_eyes:

En ik voel me best schuldig nu, aangezien hun ip’s niet overheen komen. Volgens mij spreekt ze toch echt de waarheid.

okey slecht of goed nogmaals bedankt

Je mag me altijd noten! :grinning:

Als dit echt waar is spijt het me dat ik heb gezegd dat ik dacht dat jullie trolls zijn, maar ik heb, samen met een heleboel anderen, ook gewoon advies gegeven. Advies dat door jullie keihard genegeerd wordt.

Ik zou zeggen, doe wat met het advies in plaats van alleen boos te worden vanwege de andere reacties.
(oke, alleen paardjuslove werd boos, niet de ts van dit topic)
Leg de situatie uit aan je moeder, licht mensen in van de situatie, stap naar de politie en zorg dat je samen met je moeder in een blijf van mijn lijf-huis terecht kan.

Dit, echt gewoon dit.

En met de rest ben ik het ook met je eens, ik zou trouwens aangifte doen inderdaad.