De domste reden waarom je de klas uit bent gestuurd

Titel zegt genoeg :’)

Leraar: en waarom hoor ik jullie op de gang ?!
Ik: nou gewoon ^^
Leraar: ga er maar uit !!! blaaa

X) niet de domste, maar wel dat ik me even kan herinneren

Ik kwam de klas niet eens in, hehe…

Mijn witte schoenen, waren een beetje zwart van een beetje zand, noh dat kan dus gewoon tegenwoordig. :wave:

ik was op de gang omdat ik daar iets ging voorbereiden( vet goed bezig dus) en ik had alleen een potlood die ik ging slijpen bij de prullenbak 3 meter verderop, maar toen was het van: wat ga je doen je moet voorbereiden, ja maar meneer me punt is gebroken dus ik liep even naar de prullenbak om te slijpen, maar ik had gezegt dat je niet mocht verplaatsen, ja maar anders kan ik niet verder werken, nou dan werk je maar niet verder, nou dan werk ik niet verder, nou dan mag je eruit, ik ben er al uit, ja niet zo brutaal je mag een briefje halen

nou zo ging dat gesprek dus en het sloeg nergens op,

Reden: even voor de les had ik een vriendin vertelt dat ik mn hamster naar die leraar had vernoemd (mn hamster leek een beetje op hem) 2 min later wist de hele klas het, ik kwam de les in , mocht gelijk eruit . Bij de directeur van de school moeten komen, en moest mn hamster een andere naam geven :roll_eyes:

hahahahhahahahahhaha

omg hahahahahahhahahhaha XD

omdat ik een pen gooide naar iemand achter me, wtf hij had de pen zelfs gevangen ;O

Niet eens een domme reden: ik zat zo half te tekenen half op te letten en toen kreeg die vrouw opeens een woedeaanval en stuurde ze me eruit. En een minuut daarna nog een ander meisje. Wij hadden het wel gezellig op de gang eigenlijk XD

@ Desiree16, dat is echt te dom voor woorden x’]

Een vriendin van me is btw wel eens teruggeroepen omdat de manier waarop ze naar het toilet liep de Engels lerares niet beviel. Dat heeft ze letterlijk gezegd. Toen had iedereen ook zoiets van, okeee? Echt vreemd

toen een leraar vertelde dat we een werkstuk moesten maken en ik : pff (héél zachtjes) deed.

en een keer omdat ik chagerijnig keek

Ik had een stroopwafelpapiertje naast de computer gelegd
en toen moest ik een briefje halen

omdat ik het stom vond dat het meisje naast me haar schoenen inkleurde.
en toen zei hij: JA GA JIJ MAAR DE KLAS UIT

ik ben nog nooit de klas uitgestuurt(niet dat ik zo braaf ben ofzo haha)
maar een ander meisje wel,omdat ze haar schooltas niet bij zich had,en ze had em niet bij zich omdat ze maar 2 uur had.niet egt dom maar weet ff niks andersxD

ik ben een keer de klas uitgestuurd omdat ik iets wilde vragen =D
begin van de klas; Can I ask a question?
leraar; Hold on
ik hold on…
hij doet zijn ding, (volgens mij attendance, kijken of iedereen er was)
issie klaar; hand weer omhoog, Can I ask my question?
weer niet… issie weer met iets anders bezig
begon ie zijn les nu echt;
hand omhoog, Can I ask my question now?
sst!
I want to ask a question!
no!
But… it’s just a question
no!
ehwaugil/…
go outside!
toen eventjes op de gang gezeten, daarna rond gaan lopen :stuck_out_tongue:

Ik moest gaan zitten van mijn aardrijkskundeleraar, maar ik was nog bezig mijn boek uit mijn tas te halen (mijn tas stond op de tafel, ik stond erachter)
Hij: GA zitten!
Ik: Ja momentje,ik pak mijn boek even…
Hij: Ga onmiddelijk zitten!
Ik: Ik heb hem bijna…
Hij: Ga de klas maar uit brutale vlegel! En schrijf heel paragraaf (blabla) over !

Ik moest daarom een uur lang in de gang schrijven. :expressionless:

Misschien was het wel een beetje terecht…

ghehe ik ben keer de les uitgestuuurd bij handvaardigheid. en die docent mag ik egt niet maar iedereen moest een klei stuk maken O.o &dat vondt ik al kinderachtig en ik had niets te doen en toen goooide ik een klei stukje tegen het raam want er liep een man achter het raam ;$ &toen werd ik er uit gestuuurd. =P eigenlijk best logisch maarja wilde ik ff kwijt x] ghehe :relieved:

Een vriend van mij werd er in de 1e klas uitgestuurd bij wiskunde omdat hij te hard nieste :’)

En ik ben er een keer uitgestuurd in de 2e omdat ik de d-toets niet meehad die was uitgedeeld; dat terwijl het de 1e dag in 2 weken was dat ik eindelijk weer op school was omdat ik ziek was geweest.

Een meisje zei iets tegen mij en ik had niet eens de kans om te antwoorden;
“NATHALIE! GA JIJ MAAR OP DE GANG STAAN!”

:expressionless:

Bij mij op school is het trouwens verboden om de leerlingen buiten te zetten omdat die soms wegliepen x’D Nu moet je wel direct naar de directeur.
Haha, dan was er onze geweldige leerkracht Frans, die een beetje :crazy_face: is, maar wel heel leuk. Een jongen in onze klas irriteerde haar zo erg (hij was aan het babbelen en opmerkingen aan het doen) dat zij zei: Ga maar naar buiten en neem je stoel mee! Die jongen keek haar een beetje raar aan en bewoog toen maar naar de deur. Dan zei ze: Zet u maar in de deuropening en zet u voet binnen. Nadat hij dat had gedaan, keek ze naar ons en zij ze heel trots met een big smile: kijk, hij staat ni buiten, eh! Iedereen lachen xD

Ik ben eruit gestuurd omdat ik vroeg of ik een boek mocht lenen van het meisje voor mij zodat ik door kon werken en dan kon zij bij het meisje langs haar kon kijken. En de leraar vond dat ik dat te hard zei terwijl het meisje waaraan ik het vroeg niet eens kon horen. :flushed: