De dode wijnvlek

ik las net een verhaaltje op broodjeaap.nl maar ik begrijp ´m niet:

[b]De dode wijnvlek
Een jongen ontmoet in een cafe een mooi meisje. Na een tijdje gepraat te hebben haalt hij wat te drinken aan de bar. De jongen is alleen niet zo handig en bij het neerzetten van het glas, morst hij wat rode wijn op de witte jurk van het meisje.

Later op de avond biedt de jongen aan het meisje naar huis te brengen. Het meisje vertelt waar ze woont. De jongen zet haar voor de deur af en bedankt haar voor de leuke avond.

De volgende avond keert de jongen terug naar het huis van het meisje om haar mee uit te vragen. Een oudere vrouw doet de deur open, en de jongen vraagt of hij haar dochter mag spreken. De vrouw wordt lijkbleek en vertelt dat haar dochter een paar weken geleden bij een ongeluk is omgekomen.

De jongen legt uit dat dat niet kan omdat hij haar de avond ervoor nog heeft gesproken in het cafe. Besloten wordt om het graf te openen om duidelijkheid te krijgen. Als de kist wordt geopend ligt daar nog steeds het overleden meisje, in haar witte begrafenisjurk. Alleen zit er op de voorkant van de jurk een grote rode wijnvlek. [/b]

Nou, dat meisje was dus al dood, maar hij nam haar mee uit ofzo, wat dus niet kan. Maar op haar jurk zit wel een wijnvlek, alsof zij daar wel was. Maarja, het is brood aap, dus het slaat nergens op. :"D

Hij ontmoette haar geest, en die wijnvlek had er iets mee te maken.

ahaaa oke. :tipping_hand_man:

hahahah dit is droog

Ja, ik snap er dus ook blijkbaar niks van, want dat met die geest, daar had ik nog niet aan gedacht. x"D

die kende ik al:)
vond ik creepy maar mooi

o maar hoezo snap je m niet…

de jongen ontmoet een meisje en dat is die meisje die dus al dood is.
ze is op de een of andere maniet uit haar graf gekomen en heeft die wijnvlek nog op haar jurk zitten van die dag.

tis net als die ene verhaal van dat een man die wordt vermoord maar dat de moordenaar zelf al 20 jaar dood bleek te zijn

(die ene met die telefoontje met ik ben 2 straten van je huis af, en dan 1 straat, en dan klop klop op de deur, dan de deur open en dad dood)

wat een dom verhaal.

slaat nergens op

Hmm oke…
Lijkt op een niet afgemaakt horrorverhaal…

OEhhh enggg…(;

slap horror verhaaltje…