De DivaCup

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de DivaCup? Ik denk er over om er een te bestellen, maar ik vraag me af of het echt makkelijk is.

De DivaCup is een soort bekertje dat je bij je menstruatie naar binnen schuift en dat vang dan het bloed op. Je kunt er gewoon mee zwemmen en dat soort dingen, en je hoeft maar 2-3 keer per dag te legen. Dan maak je het schoon en kan je het weer opnieuw gebruiken.
Voor meer informatie: http://www.divacup.com/

Ken het niet. 't klinkt beetje vies hehe.

gadverdamme, dat lijkt me niet gezond.

een vriendin heeft t gebruikt, of nou ja, gebruikt ze nog steeds :stuck_out_tongue:, maar zij vindt ze echt geweldig…
Ik heb zelf geen ervaring

Ik vind het nogal vies klinken eigelijk :3
Ik denk dat een tampon beter is.

:S Dat lijkt me echt niet fijn…
Ik heb er dus ook geen ervaring mee…

Ik ken het ook niet, maar het klinkt best wel vreemd eigenlijk xD

Gadver, het klinkt best wel vies. Maar opzich is het wel heel handig. vooral omdat het bij mij altijd heel erg is =o

Gadverdamme.
Zit er zo’n emmer bloed in je kut. Lekker hoor.

het is béter dan een tampon, omdat je geen last hebt van broeierige bacterieen. lees de reviews enzo op internet maar;)

Ohja zou dat niet moeilijk zijn om erin te krijgen. want op het plaatje ziet dat bekertje er best groot uit.

Ik denk dat dat makkelijker gaat naarmate je het vaker doet.

Het lykt me alleen kut zitten.

Ik vraag me af hoe je dat schoonmaakt? Al helemaal bij openbare wc’s ?
En het lijkt behoorlijk groot idd.

4,3 bij 5,7cm staat op de site :open_mouth: Gróót!

haha

Schoonmaken doe je geloof ik onder de kraan. En in openbare wc’s heb je niet zo’n last van dat schoonmaken denk ik. Of nouja, je hoeft het op school bijvoorbeeld niet schoon te maken, want hij kan 12 uur blijven zitten. Dat doe je dan dus gewoon als je thuis komt.

Leeeeuke woordkeuze XD

Maar ehm ranzig.

Ik heb al vaker positieve reacties daarover gehoord, maar mij lijkt het echt heel smerig…en oncomfortabel. o_o;

op deze site staat er ook heel veel over:
http://home.tiscali.nl/cupper/wat/wat.html

Alleen lijkt het me wel kut alstie nog vacuümzuigt en je moet hem eruithalen=o

Het klinkt een beetje raar/vies, maar ergens ziet het er wel handig uit