De dag des Oordeels.

[i]Hoe denken jullie de dag des Oordeels ( voor vmbo 17 juni, voor Havo/vwo 18 juni ) door te komen?

Post hier al je tips!

Ik ga denk na t examen een Wii kopen, of ik doe op 17 juni DVD’s van joling en gordon over de vloer in mn pc jagen.

Nog tenminste iets om te lachen.[/i]

ik ging naar me kleine neefje toe van toen 1 jaar;) en met ne nicht ( de moeder ) heb ik nog een appeltaart gebakke;) de tijd gaat super snel dan!

Hm, ik kom s’nachts op de 17e weer van 10 dagen Salou…dus ik denk dat ik de helft van de dag eerst in coma lig :stuck_out_tongue:. En verder beginnen spulletjes op te ruimen enzo… Wij mogen trouwens zelf de mentor bellen :slightly_smiling_face:. Das wel fijn.

Geen idee, daar heb ik me nu nog niet in verdiept zo midden in de examens. ;'D

Heel lang uitslapen, en misschien bij mijn tante in de klas helpen ofzo :slightly_smiling_face:

Nagelbijtend, half in shock, met rode ogen zittend voor de tel. :bored:

Omg, zuur lijkt me dat, dat je zelf niet mag bellen ><. Zit je bij de tel te w88.

Ik ben bang dat ik niet naar havo kan… want dan moet ik naar een mbo school en dat wil ik absoluut niet en heb me ook nog nergens ingeschreven dus ik hoop zooo erg dat ik een 7 kom te staan!

Ik ga de hele dag in de stress zitten.
En iedereen die voor 16:00 belt krijgt een pak rammel. (A)

Avond ervoor heb ik een examenfeest, georganiseerd door de school. Dus ik ga daar gewoon lekker uit mijn dak, de volgende dag lekker uitslapen en gewoon thuis computeren of een spelletje doen met mijn zusje. Tegen 3 uur hoor ik of ik geslaagd ben of niet (zeer waarschijnlijk toch wel, dus. Geen stress).

Je bent wel focking dom als je na een vmbo school gaat, terwijl je absoluut niet het mbo wilt. Was dan gelijk na de havo gegaan. =.=

Als je een bepaalde citoscore niet haalt, kan je niet naar de havo. Misschien dat zij nu wel ong een 7 gem. staat, dat ze het nu wel kan halen. En waarom zou ze in jouw taal ‘focking dom’ zijn, als ze niet naar het MBO wilt? Wat volwassener reageren mag ook tegenwoordig wel.

Herexamens bestaan ook nog :3

ik kom op 16 juni middag terug van vakantie, die avond schoolfeest én ik ben op 15 juni jarig (op vakantie) dus 17 juni lig ik nog half in coma, dan heb ik gedouched is het al 1 uur ofzo wedden xD.
die tijd ga ik geowon een filmpje kijken en wat popcorn erbij :slightly_smiling_face:
en als ik geslaafd ben gelijk naar de winkel rennen om mijn verdiende mobieltje te gaan kopen :grinning:

ik kom op 16 juni middag terug van vakantie, die avond schoolfeest én ik ben op 15 juni jarig (op vakantie) dus 17 juni lig ik nog half in coma, dan heb ik gedouched is het al 1 uur ofzo wedden xD.
die tijd ga ik geowon een filmpje kijken en wat popcorn erbij :slightly_smiling_face:
en als ik geslaagd ben gelijk naar de winkel rennen om mijn verdiende mobieltje te gaan kopen :grinning:

Jaag me de stress maar in hahah!

Ik ben er als de dood voor, vooral als ik deze week ak en eco verpest…
Maar we zullen zien… herexamens komen inderdaad nog en…

Ik ga die dag werken dus ik wil niet aanwezig zijn thuis… ik zie het wel terug op internet…

succes allemaal !!

uitslapen. rustig douchen en aankleden. eten.
dan is het vast wel 1 uur en als ik dan niks gehoord heb ga ik naar school
want dan ben ik geslaagd en als ik wel gebeld ben ga ik ook naar school voor een eventuele herkansing…