De crush van mn beste vriendin.

Ik zat net met mijn beste vriendin bij haar crush thuis.
Toen gingen we met z’n drieën naar de neef van haar crush.
Alleen ik moest om half 11 thuis zijn, dus ging om 10 voor half 11 daar weg.
Ik liep naar beneden en haar crush loopt achter me aan, volgens hem om te kijken of ik de deur wel goed dicht deed want anders liep de kat weg.

Dus ik sta bij mijn fiets en praat nog even met hem, over wat ik morgen ga doen enzo.
Hij werd geroepen dus ging weer naar boven, maar toen gaf hij me opeens een kus.

Ik helemaal verschrikt omdat ik dat niet van hem had verwacht omdat hij ook 10 jaar ouder is dan mij. En vooral omdat hij bijna iets heeft met m’n vriendin.
Ze komt bijna elke dag bij hem en ze hebben ook al gezoend en hij heeft haar gevingerd, dat was deze week nog.
Dus ik snap er nu helemaal niks meer van…

Nu heb ik een vraagje aan jullie, zouden jullie het aan haar vertellen, met de kans dat ze heel verdrietig wordt en haarzelf dingen gaat aandoen.
Of het niet zeggen… want het is wel mn beste vriendin.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Oei, sterkte.

Als hij zo snel ‘overstapt’ zou ik bang zijn dat hij haar gebruikt. Ik zou tegen haar zeggen dat jij hem niet vertrouwd… Als ze dit van je aanneemt, dan heb je geluk en hoef je niks te vertellen…

Bedankt voor je reactie !
Ja, daar was ik zelf ook al bang voor…
Maar ik weet wat ze zichzelf aan gaat doen als ze erachter komt.
Dat heeft ze me vanmiddag nog gezegt, en dat wil ik echt niet!

En nu ik dit typ, belt ze me. En ze vroeg wat hij allemaal zei.
Dus ik zei dat hij vroeg wat ik morgen ging doen enzo.
Meer heb ik niet gezegt, maar ze klonk wel heel verdrietig…

Hoezo klonk ze verdrietig? Had ze iets door dan ofzo?

Vind het wel echt een klotesituatie voor je…

Nee, mijn beste vriendin zei vanmiddag tegen mij dat ze nog nooit zo verliefd is geweest. En hij deed vanmiddag al raar toen we buiten waren. Want dat viel mij ook wel op.
En ze zei vanmiddag: als hij me niet wil dan pak ik de schaar wel weer…
Dus daar schrok ik heel erg van.

En haar crush zei ook tegen mij toen we daar voor de deur stonden:
‘Ja, *naam vriendin* is mie dan gek, ik heb niet eens wat met haar en nu gaat ze al denken dat ik verliefd op jou ben’.

En een paar seconden later gaf hij me een kus…

Nee volgens mij niet. Maar ze was de hele dag al zo verdrietig omdat hij heel vreemd deed. Want normaal gaf hij haar ook wel kusjes enzo, en deed gewoon heel lief. Het kan ook komen doordat hij wat aangeschoten was. Maar normaal deed hij nooit zo !

Klinkt als een lul.

En het klinkt alsof die vriendin van jou een vriend zoekt ‘om het hebben van een vriend’. Kan je hem niet gewoon uit haar hoofd praten ofzo? Zeggen wat er allemaal verkeerd aan hem is? Lieg desnoods, 't is voor haar eigen bestwil.

Het is een super aardige jongen. En als mijn vriendin verliefd is, is ze ook écht verliefd. Want ze vind hem al een jaar leuk en heeft al een keer eerder iets met hem gehad. Je kan ook heel goed met hem praten.
En ze kent hem ook al heel lang en ik eigenlijk helemaal niet, misschien 2 maandjes dat ik veel met hem om ga. Dus liegen over wat hij doet gaat niet echt haha :blush:

Hm. Dat werkt idd niet. Waarom is het toen uit gegaan dan?
En vind je hem zelf leuk eigenlijk? (;

Maar toch… Ik weet niet of je eerlijk moet zijn tegen haar. Als jij sowieso niks met hem begint is er misschien vanzelf wel iets waardoor het niks wordt tussen hen.

Nou, het was toen niet uit gegaan maar toen hadden ze ook al bijna iets.
Hetzelfde als nu dus.

En ik vind hem zelf niet leuk, maar gewoon heel aardig, maar ook niet meer dan gewone vrienden. Daarom schrok ik al helemaal dat hij me die kus gaf snap je?

Ja, absoluut. Ik snap 't… En natuurlijk moet je altijd eerlijk zijn en blahblah, maar dat werkt toch wat anders als je in zo’n situatie zit. En zeker omdat die vriendin er zelf ook helemaal overstuur van zou raken… Kan je misschien niet met die jongen gaan praten dan? Aan hem vragen of hij gewoon duidelijk tegen haar kan zijn.

Ik weet 't niet meer ;S Heb je zelf al een flauw idee of je het haar gaat vertellen?

Ja ik denk dat ik hem morgen wel weer zie.
Want mijn vriendin en ik zitten wel vaker bij hem thuis.

Dus als hij dan ff alleen is ga ik wel even met hem praten over wat hij nou precies wil. Omdat hij eerst met haar ‘bezig’ was. En nu geeft hij mij ineens een kus.

Ik denk dat ik het nu nog niet ga vertellen, eerst maar even met hem praten :slightly_smiling_face:

Ik wens je veel succes…

Dankje :slightly_smiling_face:

Je gaan snijden als iemand je niet moet hebben, is niet ‘echt verliefd’ zijn. Dat is een obsessie geworden. Je vriendin heeft blijkbaar toch wel een groot probleem. Ik zou met die vriend gaan praten, vragen wat die kus wel niet moest betekenen en hem zeggen dat hij moet praten met je beste vriendin. Merk je dat ze zich begint te snijden, moet je ervoor zorgen dat ze in therapie gaat.

Je moet het echt zeggen.

Ik wed dat ze nog veel kwader is als ze erachter komt, en jij haar niks hebt verteld.

wat een probleem, als ik jou was zou ik wel tegen je vriendin zeggen dat er iets is… want als jij haar was en je vriendin zou dat doen zou je dat ook helemaal niet leuk vinden… het lijkt erop dat die ‘crush’ je vriendin gebruikt en jij hoort natuurlijk je vriendin te helpen!