de chino broek

na lang twijfelen zit ik er toch aan te denken om een chino broek aan te schaffen. bij de zara had ik volop keuze. ik had echt 6 verschillende soorten of zo 't pashokje meegenomen. alleen al deze broeken leken wel 7/8. ik dacht: zijn mijn benen nou gewoon zo lang (en die broek dus gewoon echt te kort) of hoort dat? ik was ook nog andere winkels ingelopen en daar waren de broeken ook “te kort” dus ik ga er maar van uit dat het hoort of zo? en dat ik dan misschien ook leuk de pijpen een beetje op kan rollen. nou ja, ik weet het eigenlijk niet.
wat vinden jullie ervan? zijn de broeken gewoon echt te kort? of hoort dat 7/8 gewoon?

voor de meiden die niet weten hoe hij eruit ziet, hier is een plaatje

http://img715.imageshack.us/img715/4216/chino2.png

Uploaded with ImageShack.us

Ik snap dat 7/8 niet zo? :astonished:

7/8 is zeg maar de lengtemaat van de broek. driekwart broeken zijn broeken tot over je knie (je kent ze wel), en 7/8 zijn tot net boven je enkels. een beetje hoogwaterbroeken kan je wel zeggen.

het artikel (dat nu nog op de homepage staat) jeanstrends najaar 2010 staan ook de jaren '50 jeans. die zijn ook 7/8.

Hoort zo toch? Dacht ik tenminste

7/8ste kan gewoon hoor!
en als je het niet leuk vind sla hem dan een keertje om,
krijg je weer een leuk effect!

watte broek?

DUBBEL…
beetje te enthousiast.

http://www.girlscene.nl/f…ing/2010/januari/de_chino

helemaal in 't begin van 't jaar schreef girlscene er een arikel over

het is toch maar een kleine moeite, als je dan een topic start er ook een plaatje bij te doen…

Ze horen juist zo kort. 7/8 zeg maar. Persoonlijk vind ik het niet zo leuk. Beetje tuttig kan het worden. Maar ligt er weer aan hoe je t combineert natuurlijk :wink:

ik wil er een van de zara! :smiling_face_with_three_hearts:
tinypic doet raar,
dus ik upload morgen wel ff foto.

weer ff ontopic;
dat hoort zo. :slightly_smiling_face:

Ze zijn zo mooi!
ik wil ook zo’n broek kopen

he zo een heb ik, wist niet dat ze zo heette

Je ziet toch in het artikel allemaal 7/8 lengte’s? Hoort gewoon, lijkt me dan.
Bij mij vallen die Zara broeken ook zo, en ik heb totaal geen lange benen!
Moet wel zeggen dat ik daardoor wel dikke benen lijk te hebben, niet echt een fijn model broek voor mij…

Wow als ik mijn bericht teruglees klinkt het echt bitchy :stuck_out_tongue:
Zo bedoelde ik het niet heur, haha ;3

bij de zara heb je die broeken ook gewoon lang zeg maar. Want ik heb er een die gewoon lang valt, ik moet hem zelfs oprollen omdat hij anders te lang is.

7/8, dan lijkt het alsof de broek te klein gekocht is, niet? ;s
Maar ik vind 'm wel mooi als je ‘m mooi combineert.
Dat zit er voor mij
dus heeeelemaal niet :’) Zo’n broek past me sowieso niet ik ben ‘n
Jeans & Skinny broek -type. Best lame, :’)

haha:’)