De burkini

Ik vind het niet echt mooi, maar als die moslima’s daarmee kunnen zwemmen okee.

ik vind dat ze zich ook maar aan moeten passen!

Ik vind ze zelf ook niet zo mooi…mischien wel als het helemaal wit was ofzo.

Aan moeten passen aan wát? Dat we hier allemaal maar vrolijk half naakt rondlopen, terwijl de vrouwen die uit geloofsovertuiging gewoon niet zoveel bloot willen laten zien niet kunnen zwemmen? Als ik mijn lichaam niet zo wil laten zien, kan niemand mij dwingen!

Note: ik ben geen moslima, maar ik word ZIEK van alle intolerante mensen. Burka, oke, kan ik begrijpen. Maar gewoon zo’n burkini? Belachelijk dat mensen zich dáár druk om maken. Ga toch wat nuttigs doen!

1 like

aanpassen aan de westerse cultuur.
burka’s vind ik vreselijke dingen.
waarschijnlijk ben ik nu een rascist
maar ik vind het echt.
de mensen die de aanslagen in Londen hebben gepleegd zijn gevlucht onder burka’s.
hoofddoek dat kan dan nog wel, maar met een burka zie je niet eens een gezicht ofzo.
pure onzin.

Dit is geen burka!!!

Maar hier gaat toch om een boerkini, dat laat gewoon je volle gezicht zien! Niets gevaarlijks aan dan! Ben je bang dat ze een bom eronder dragen ofzo, die je daaronder in volle glorie kan zien? Onzin. Mensen die zich daar druk over maken, moeten zich met hun eigen zaken bemoeien.

En hoezo westerse cultuur? Ook in de westerse cultuur zitten invloeden van de Arabische cultuur, en andersom. Altijd gezeik over dat Christenen geaccepteerd moeten worden in de niet-westerse wereld, hypocriet gedoe, terwijl er vertikt wordt de Islamieten te accepteren.

1 like

=

Ze zouden eigenlijk de naam van die pakken moeten veranderen, omdat mensen nu gelijk aan een burka denken.
Helaas kunnen ze hier de naam niet gaan veranderen, omdat de verkoopster hier in Nederland daar niks over te zeggen heeft.
Ze komen oorspronkelijk uit Australie en daar is zelfs de burka geen probleem.
Dus zij hebben daar geen reden om de naam te veranderen.

We hebben het hier niet over de burka.

nee dit is de zwemversie.

Ben je blind? Zie dat plaatje, JE KAN HET GEZICHT ZIEN! DAT IS GEEN BURKA!

lalala ik zeg wel niets meer, iedereen is zo extreem links op dit forum :x

Wtf, hoezo extreem links? Wij willen alleen duidelijk maken dat dit geen burka is, je kan het gezicht zien → niet gevaarlijk → moet toegestaan worden, en jij blijft lullen dat het een burka is.

vind het zelf lelijke dingen =)
maarja, ze mogen het zelf wetenn …

Genoeg mensen met een lelijke badpak aan!

ik heb er niks tegen
maar mooi vind ik het niet:$
maar ik vind nniet dat die mesne hier moete zeure fzo.
ik heb ook een afgaanse vriendin
en het is gwn ‘zielig’ ze mag niet uit en ze mag niet met jongens omgaan( ja niet echt weetjewel.) enzo
want bijv. ze zit met een jonge te smse ma dan doet ze die naam van die jonge een meisjesnaam van maken voor het geval dat die ouders dat lezen enzo.
maar het gaat om het badpak oke.

het gaat hier toch over je mening geve erover? als iemand het op een burka vind lijke is dat zijn of haar mening, ik zelf weet eigenlijk niet goed wat ik er van moet vinden. En dat het bij sommige zwembaden niet word toegestaan is gewoon omdat sommige mensen het niet goed vinden, en als dit het grootste deel is komen ze nie meer bij de zwembaden, waardoor die weer minder inkomens hebbe. als iemand al snapt wat ik bedoel dus in dat opzicht snap ik wel dat ze geweigert worde (A)

belachelijk vind ik het eigenlijk. :blush:

Idd, ik vind dit echt belachelijk!
Ik vind dat ze zich gewoon aan onze cultuur aan moeten passen.
Als wij niet met kleren aan mogen zwemmen, mogen hun ook niet met iets zwemmen wat hun hele lichaam bedekt. Zijn we hier nog in Nederland of niet dan?! Ga naar je eigen land.