De broer van..

Oh-oh, ik heb een probleem: Ik ben verliefd op de broer van mijn beste vriendin, hij is zóó supercute (L). Maar dat is dus het probleem, hij is de broer van… Volgens mij heeft mn vriendin wel door dat ik heb leuk vind, maar dat weet ik niet zeker. Hij zit ook bij ons op school en laatst zag ik hem op de gang, en toen lachte hij en ik werd echt helemaal week. Ik heb geprobeerd hem niet leuk te vinden, maar merk toch dat ik de hele dag aan hem denk :frowning_face:. Heeft iemand hier flirttips of ander handigheidjes om hem ook interesse in mij te laten krijgen?

Jezelf blijven is echt de nummero1 tip die ik je kan geven…

Juistenem, ik sluit me aan bij Kloot. Als hij je niet accepteert als je jezelf bent is hij je niet waard. En verder, vraag aan je vriendin of ze het erg zou vinden. Als je toch al denkt dat ze het doorheeft (en nog niet in een hysterie tegen je is gaan schreeuwen) zal ze het wel niet erg vinden. Plus als zij je steunt zou ze je kunnen helpen met het veroveren van haar broer. En dan niet op een rare meisjes manier, maar als het coole zusje. Succes ermee!

Bisous! Xx

ik heb dit probleem dus ook, mijn vriendin heeft daar dus vaker last van… haar broer heeft al 3x wat met een vriendin van haar gehad. ik had het eerlijk vertelt, en ik wist van te voren echt niet dat ze het zo erg zou vinden… maar ik had van te voren gezegt tegen haar: als jij het niet wil, dan doe ik het niet. maar ik had niet verwacht dat ze het zo erg zou vinden zoals ik al zei. het is nu ongeveer 4 maanden geleden en ik vind hem nogsteeds leuk, ik heb dus ook een probleem. maar die vriendin denkt dat ik dan naar haar ga voor hem enzo, en ik begrijp het ook wel van haar enzo, maar vind het wel jammer zegmaar,

sorry voor dit lange verhaal :blush:

Ik had het nog erger, ik kreeg kriebels van de broer van m’n vriend. Omdat we al is bijna iets hadden, maar mijn vriend dit niet weet.
Ik heb mezelf er overheen gezet want ik werd er gek van. Echt waar, zit je daar met 2 grote liefdes is één huis, geen pretje. Dus maar gewoon bij m’n vriend gehouden, heb het aan niemand verteld, zodat ik er ook niet mee geconfronteerd of er aan herinnerd word.

Veel succes, en inderdaad, gewoon jezelf blijven. Vaak naar je vriendin toegaan, beetje praatje met hem maken, beetje glimlachen werkt altijd!