De broer van mijn vriendin.

Ik weet echt niet wat ik moet doen!
Een vriendin van mij heeft een broer en ik begin hem gewoon echt leuk te vinden.Hij is echt perfect alleen het probleem is mijn vriendin. Ze zou het totaal niet kunnen waarderen al zou ik met haar broer zoenen. Maar ik weet dat hij het ook zou willen alleen hij is bang dat zijn zusje boos word,maar als we uitgaan dan zit hij ook de hele tijd aan me en beetje hints te geven. Al zijn vrienden weten het ook maar hij wil het er ook niet met zijn zusje over hebben. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet doen want hij is echt de perfecte jongen! Heeft iemand tips? Ik wil best met mijn vriendin gaan praten alleen ik ben echt bang dat ze boos word, en dat haar broer het niet zo serieus opvat.

help? haha.

Ik weet dat het moeilijk is maar ik zou er toch met je vriendin erover praten, misschien vind ze het wel helemaal niet erg, want haar broer kan toch beter jou als vriendin hebben dan iemand die ze helemaal niet moet… en je zegt zelf ook dat haar broer jou hints geeft dus waarschijnlijk vind hij jou ook wel leuk :stuck_out_tongue:

veel succes en laat weten hoe het afloopt!

Ik zou met je vriendin gaan praten, jij kan toch niets aan je gevoel doen.

Ik denk niet dat ze boos wordt hoor.
Zou iig nergens op slaan áls ze boos zou worden

Ja maar ze heeft al en keer tegen mijn beste vriendin gezegd dat ze het niet echt leuk zou vinden als ik met hem zoen. En hij heeft al tegen mijn beste vriendin gezegd van ja als ze geen vriendin was van mijn zusje had ik het allang gedaan.
echt zoo frustrerend dit.

je kan proberen hem te vergeten
want wat is nou belangrijker een jongen of een vriendschap
of ga gwn met je vriendin praten, ook al wordt ze boos
dan weet je in ieder geval wel hoe ze er over denkt

Ik zou er toch met je vriendin over proberen te praten.
Ik had een beetje dezelfde situatie, alleen ik heb gewoon aan die vriendin gevraagd wat ze ervan vond stél dat we elkaar leuk zouden vinden. En ze vond er niks ergs aan (: En ze had allang al door dat er ‘iets’ was tussen mij en haar broer omdat we de hele dag smsten etc.
Dus ga gewoon met haar praten!

Ik wil er ook echt met haar over gaan praten alleen ik ben echt bang dat ze boos word. Een paar mensen die weten het en die vinden het belachelijk als ze boos zou worden. Maar ik ken haar al lang genoeg gek genoeg denk ik dat ze dit echt totaal niet kan waarderen. En dan nog iets haha hoe begin je erover?

up?

Ik zou gewoon zeggen iets als: je broer he… hij is eigenlijk best leuk (ofzo)
Ja ik weet het niet, ik ben niet zo goed in dit soort dingen haha x]
Ik vroeg gewoon wat ze ervan zou vinden als ik hem leuk zou vinden. Toen zei ze dat het natuurlijk wel beetje vreemd is dat als we iets krijgen, en het gaat uit met ruzie ofzo, dat ik dan niet meer naar huis toe zou willen komen omdat ik dan haar broer zou zien. Dus daar moet je wel om denken :wink: Vriendschap gaat nog altijd voor een jongen.

Ik daar ook echt slecht in! haha gosh ik wil die jongen echt, vergeten kan ik hem nietmeer. We hebben sinds kort ook elkaars nummer en hij smst best wel vaak nu. Maar ik ben gewoon echt bang voor de reactie van mijn vriendin. Want als zij zegt dat ze het niet wil is het definitief over en dat wil ik echt niet.

Je moet gewoon met die vriendin gaan praten, ook al vind je het eng.
Anders kom je ook niet echt veel verder.

Precies. Waarom zou die vriendin überhaupt boos worden?

Wat een rotkind.
Ok, ik zou het ook niet leuk vinden om te horen, maar als het zo is, dan is het zo he.
Die Romeo en Julia toestanden ook altijd.

Idd, ik snap ook niet waarom ze zo boos wordt.

Er zijn ergere dingen in de wereld lijkt me.

Met je vriendin praten.

Nah ik kan me goed voorstellen dat je het niet leuk vind als je vriendin met je broer gaat. Broers/zussen van vrienden zijn niet voor niet ’ not done’. Maar goed het lijkt me dat je vriendschap belangrijker is? En je geeft zelf al aan dat het voor die broer misschien niet zo serieus is. Weet je zeker dat je mogelijk een vriendschap op het spel wil zetten voor 1 keer zoenen ofzo?

Precies dit! Ik heb ook wat gehad met de broer van m’n beste vriendin! Zij vond het erg leuk! Scheelt misschien ook dat het haar halfbroer was en dat hij alleen in de weekenden bij haar in huis was.
Toch heb ik het altijd gescheiden gehouden. Als ik bij m’n ex was, was ik bij hem (alhoewel, ook wel bij m’n beste vriendin eigk, haha!) maar als ik bij m’n beste vriendin was, was ik ook wel echt bij haar! Tuurlijk, ik gaf hem wel een kus, maar ik was toch bij m’n beste vriendin, dus m’n aandacht ging naar haar!

Daar moet je ook wel echt op letten, dat je niet naar je beste vriendin gaat en vervolgens steeds met haar broer bezig bent!
Maar opzich kan dat prima goed gaan!

"Ik vond hem altijd super irritant
maar dat is veranderd want:
het broertje van mijn beste vriendin, oh het broertje van mijn beste vriendin,
ja de broer van mijn beste vriendin is opeens een lekker ding

Dingen die ik nu met hem kan doen
Het zijn er toch ineens veel meer dan toen,
ik geef hem zijn aller eerste zoen het is een lekker ding daar kan ie niks aan doen.

Lala lekker iemand moet het doen
lala lekker z’n aller eerste zoen"

Oke sorry, heb niet echt veel meer te zeggen dän “praat met je vriendin”, dus ik wilde het even opleuken :’)

dat is echt een leuk liedje XD