De broer van mijn ex

-

Hoe zijn jij en je ex uit elkaar gegaan? Zou je het niet lastig vinden om hem weer telkens te moeten zien, als jij bij zijn broer bent?

Ik zelf zou eerst voor jezelf kijken of je hem écht leuk vindt, alhoewel ik het niet echt slim/handig vind.

Ik vind dat het echt niet kan. Omgekeerd zou jij het ook niet leuk vinden toch?

Misschien, (ligt eraan hoe jullie met elkaar omgaan, en aan hoe leuk jij die broer vindt) kan je er met hem over praten?

Mijn ex was niet meer verliefd op mij. Hij loopt zelf ook met al mijn vriendinnen te flirten (ookal is een broer wat anders) maar hij zou zich ook niet inhouden om mijn gevoelens te sparen ofzo, dat weet ik wel.

Dan zou ik gewoon facking veel schijt aan hem hebben en lekker met zn broer gaan flirten.

Ik snap ook wel dat het heel apart en raar is, maar ik zou wel graag willen dat het iets wordt… ik vind het hewl moeilijk. Ik weet namelijk ook niet of mijj ex het erg zou vinden

Hahaha @ballerina dat wilde ik graag horen!! (;

Vraag aan die jongen of hij aan zijn broer wilt vragen of het goed is. Ik zou het niet doen zonder het even te bespreken.

Ik zou er niet aan beginnen, dalijk veroorzaak je een ruzie tussen die broers ofzo

Ja ik weet dat er super veel risico’s aan zitten en dat er super veel fout kan gaan? Maar ik wil zijn broer wel graag nog beter leren kennen en hii ziet mij ook zitten.
Ik haat het dat liefde zo gecompliceerd is…

… Liefde is ingewikkeld… ik zou gewoon lekker egoistisch zijn… :wink:

Als je ex er achterkomt… Gewoon droog gezicht optrekken en roepen…

''Tja, ook exjes moeten liefde vinden. :cold_sweat: ‘’

Heeft een vriendin van mij eens gedaan, maar dat was geen succes. :’)

Ik zou oppassen.

Stel er komt familie ruzie. is het jullie schuld.
Maar jij zal er geen last van hebben, maar die broer wel…
En ik verzeker je, en familie band kapot maken is wel het laatste wat je moet doen.

Hoe zou jij het vinden dat jij en je ex uit elkaar zijn gegaan 5 maanden geleden en hij gaat nu met je zus ?

Ik zelf zou dat echt niet leuk vinden maar het is jullie eigen keus.
Ik zou er wel om denken want misschien krijgen die 2 jongens wel erge ruzie omdat het niet word geaccepteerd ect.

Ook denk ik dat het heel awkward is om je ex steeds tegen te komen.

Naja het is je eigen keus, maar als ik die broer was zou ik het niet leuk vinden en er niet blij van worden.

Jouw ex heeft jou zo te zien als een zak oud vuil behandeld, en niet andersom.
Dus ik vind dat het gewoon kan als jij voelt dat het echte liefde is.
Good luck! X

Nee gewoon nee.

áls je het doet, zou ik het wel gewoon eerlijk tegen je ex zeggen. Zodat hij het niet viavia hoort etc.